Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken bærbar PC skal jeg kjøpe? Vil stort sett bli brukt til tekstbehandling, streaming og videotitting og spilling et par hakk under superduper grafikk.

budsjett og størrelse? to forslag:

https://www.komplett.no/product/853771/pc-nettbrett/baerbar-pc/gaming-pc-er/asus-rog-g752vt-173-fhd-matt-g-sync

 

MSI'en er dog litt mer bang for buck.

https://www.komplett.no/product/855547/pc-nettbrett/baerbar-pc/gaming-pc-er/msi-ge72-173-full-hd-matt

Lenke til kommentar

Men det blir jo da dumt å stille med et annet show enn det som skal opptre internasjonalt.

Jepp, men de må det. For et par år siden hadde det norske bidraget haugevis av dansere. De måtte nedskalere til bare 6 på scenen, det ble et annet show men sånn er det bare. Dessuten har ikme de andre landene sett vårt bidrag uansett. De har satt grensa på 6 så ikke storshowet skal bli helt umulig å holde styr på.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Leste en bok som het Ett helt halvår, og nå leser jeg oppfølgeren Etter deg. De titlene kobler jo ikke bøkene sammen på norsk, men de heter egentlig Before you og after you. Hvordan I alledager blir before you til ett helt halvår? Norsk ass

 

Engelske titler oversatt til norsk. OMG azz.

Lenke til kommentar

Utrolig hvordan bilen han/hun kjører gjenspeiler personen. Tenkt over det?

 

Fks

Aud a4: Du går ofte i finere klær, merkeklær er med andre ord veldig viktig. Sannsynligheten for at du har en kontorjobb med grei lønn er store. Denne personen kan være litt klysete, men samtidig omtenksom.

Det farligste i hele verden for han her er å bli skitten på hendene.

 

Skoda Octavia: Denne karen tenker på fremtia. Har sannsynligvis lagt planer om boligkjøp allerede.

Her brukes det med andre ord ikke penger unødvenig. Sannysnligheten for en sunn økonmi her er stor.

 

Wolksvagen passat: Han har bunnsolid jobb, en viktig en. Han er veldig keen på å stifte starte en familie tidlig. Dette er en omgjengelig, snill person.

 

Bmw 3serie: Denne personen er ekstremt opptatt av status i gjengen, bekreftelse på at han er mandig nok. Proteinpulver og damer er ikke noe problem for denne storsjarmøren. (tror han selv ihverfall)

Veldig ofte er dette en snartenkt person som svir av pengene før de kommer inn på konto.

 

Toyota: Dette er typen som ikke bryr seg noe særlig om bil. Bare at den går fremover og er driftsikker nok så er det bra. Familiemannen som kjører denne bilen har somregel orden på det meste her i livet.

 

Stemmer ikke dette sån passe a?

Ganske sykt at bilen en person kjører kan si så mye om han som eier den.

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar

Laffo.

 

Blir det samme som når jeg sier at alle som kjører Merce er klysete pakistanere og russere, alle som kjører Volvo 240 og 740, samt VW Golf er hardbarka rånere fra trønderland med sans for forferdelig musikk og prepubertale jenter, alle som kjører BMW er søppelmennesker, og at folk i gamle, amerikanske biler er de råeste som finnes.

Lenke til kommentar

Laffo.

 

Blir det samme som når jeg sier at alle som kjører Merce er klysete pakistanere og russere, alle som kjører Volvo 240 og 740, samt VW Golf er hardbarka rånere fra trønderland med sans for forferdelig musikk og prepubertale jenter, alle som kjører BMW er søppelmennesker, og at folk i gamle, amerikanske biler er de råeste som finnes.

Hva med Lamborghini å Ferrari og porsche da 

Lenke til kommentar

 

Hvilken bærbar PC skal jeg kjøpe? Vil stort sett bli brukt til tekstbehandling, streaming og videotitting og spilling et par hakk under superduper grafikk.

budsjett og størrelse? to forslag:

https://www.komplett.no/product/853771/pc-nettbrett/baerbar-pc/gaming-pc-er/asus-rog-g752vt-173-fhd-matt-g-sync

 

MSI'en er dog litt mer bang for buck.

https://www.komplett.no/product/855547/pc-nettbrett/baerbar-pc/gaming-pc-er/msi-ge72-173-full-hd-matt

De var søte. Men jeg har egentlig et budsjett på under 5000. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...