Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Vival nr 3 tatt. Håper den funker. (har bare 2 mg pr pille)

Si fra om du har noen til overs. :p

De funker jo ikke! Nå har jeg tatt 6mg, skal egentlig bare ta 2. Er jo tull og fanteri

2 mg vival er jo under halvparten av de vivalene en lege ellers skriver ut. Man må får å få en liten effekt, avhengig av hvor "innkjørt" man er på dette, opp i minimum 10-15 mg. Jeg for min del bruker fem stk 5mg stesolid, som er akkurat det samme som Valium, Vival og Stesolid, med virkestoffet Diazepam, når jeg skal til tannlege og andre møter jeg gruer meg svært til. Det fantes Blå Valium i Norge for noen år siden, de var på 10mg stk og ble etterhvert fjernet fra de norske apotekhyller pga styresmaktene mente dette ble for sterkt for osvv godt voksne nordmenn. Disse finner du nå i alle andre land enn selvfølgelig nettopp Norge. Typisk Norge, igjen!
Lenke til kommentar

sånn sett har jo reklamesalg av hjemmevideoer bedre potensiale, si man legger ut 100 videoer og gjennomsnittsvideoen er sett

1 000 000 ganger, da har man nok en fin liten bi-inntekt.

La ut en video som ble sett 7-8 millioner ganger på youtube før den ble fjerna. Tjente rundt 150k på den. De pengene ble borte fort, angrer på at jeg ikke brukte de på mer nyttige ting. Er noen år siden nå.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oj godt gort. Kunne tenkt prøve noe sånt, men er redd for skattegreier. Der er jeg ei kløne det blir bare rot. Fordi hvis du gjør noe feil med skatt i norge, blir du behandlet som en hestetyv. Du er rett og slett fucked som det heter.

I et par dager nå, er det som noe kravler rundt på ankelen min, men der er ingenting. Hva i huleste kan det være? 

Endret av Delvis
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Det er mer chill å selge videoer enn å ha camshows kan jeg tenke meg :ph34r:  Hvis du har en plass å reklamere kan du jo bare sitte der og håve inn penger etter jobben er gjort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...