Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har faktisk sendt brev til fremtiden vacumpakket det og lagt det safen. Der har jeg skrevet at det skal åpnes tidligst om 300 år.
Og der står det at hvis de kan, om de kan komme tilbake i tid og gi meg en lottorekke med 7 rette. Hvis de ikke kan reise tilbake i tid da, ber jeg dem la breve ligge til den dagen de kan.
Ja så optimistisk er jeg at jeg tror på sånt. :shrug:

Lenke til kommentar

Hadde noen i fremtiden lest brevet ditt, og tidsreiser var tilgjengelig for dem, så hadde de allerede besøkt deg.

 

Eksperimenter som dette har vært gjort utallige ganger.

 

Det som er rart at jeg tror de var her for et par år siden. Så et merkelig fartøy som blinket rødt og grønt et stykke borte. Like etter fant jeg et like merkelig skriv i postkassen med noen rare tallgåter på. Prøvde å tolke det men fant ikke ut av det. Vet ikke, men veldig rart var det iallfall.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Det vi alle kan være enig om, er at vi er ikke alene i verdensrommet. Til det er det alt for svært. Om noen av oss har teknologi til å nå hverandre er en annen sak.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

 

Jeg satser på at jeg er glemt hver gang jeg står opp. Vel, at ingen vet hvem Datasmurf / Sosjojuror / Vær-Sjur / Jabb-Sjur / Sjur Vaage, er.

Du elsker jo oppmerksomhet, det er det vell liten tvil om.

 

Jeg HATER oppmerksomhet, noe folk tydeligvis har store problemer med å forstå. Akkurat som jeg har problemer med å forstå hvorfor folk skal henge seg opp i hver minste ting. Ærlig talt, jeg er ikke interessant for fem flate øre, la ting forsvinne og gå i glemmeboka.

 

 

Jeg satser på at jeg er glemt hver gang jeg står opp. Vel, at ingen vet hvem Datasmurf / Sosjojuror / Vær-Sjur / Jabb-Sjur / Sjur Vaage, er.

Du blir nok den neste Cicero uansett, så det toget har gått.

 

Fuck.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg satser på at jeg er glemt hver gang jeg står opp. Vel, at ingen vet hvem Datasmurf / Sosjojuror / Vær-Sjur / Jabb-Sjur / Sjur Vaage, er.

Du elsker jo oppmerksomhet, det er det vell liten tvil om.

 

Jeg HATER oppmerksomhet, noe folk tydeligvis har store problemer med å forstå. Akkurat som jeg har problemer med å forstå hvorfor folk skal henge seg opp i hver minste ting. Ærlig talt, jeg er ikke interessant for fem flate øre, la ting forsvinne og gå i glemmeboka.

 

 

Jeg satser på at jeg er glemt hver gang jeg står opp. Vel, at ingen vet hvem Datasmurf / Sosjojuror / Vær-Sjur / Jabb-Sjur / Sjur Vaage, er.

Du blir nok den neste Cicero uansett, så det toget har gått.

 

Fuck.

 

Men hvorfor har du da gjort alle disse tingene som "puts you in the spotlight" ?

Lenke til kommentar

Yo, bergensere på forumet.

Broren min kommer på besøk neste helg. Hva er det egentlig å finne på i denne byen? Noe morsomt, spennende, interresant, rart, whatever. Noe utenom det vanlige rett og slett.

Jeg kommer bare på "kjedelige" ting som å besøke akvariet, Bryggen, Fløyen, Ulriken osv. Kino er liksom for tamt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...