Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Ginger , Elvis' siste dame har kommet ut med bok......

 

E liggende i senga : "Jeg vil ha youghurt" 

 

(Ginger er trøtt og legger ikke merke til hva E sier hvorpå en forbannet E avfyrer revolvern for å få oppmerksomhet , hun skvatt til for å si det sånn)

 

Da dem var på Hawaii i '77 (E's siste ferie) skal de ha kranglet om papayajuice , Ginger syns E drakk for mye av det hvorpå E igjen ble rasende : "pakk sakene , vi drar hjem !"

 

De siste par mnd var de bare på soverommet i Graceland , Ginger kan bare huske en gang hvor de var nede og det var dagen de traff hverandre der for første gang. Hennes beskrivelse av E stemmer ikke overens med livvaktene , syns det blir historieforfalsk når det var åpenbart at E hadde store problemere i 1976-77 , medisin/depresjon osv (forsåvidt i 1973-75 også....)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Hennes beskrivelse av E stemmer ikke overens med livvaktene , syns det blir historieforfalsk når det var åpenbart at E hadde store problemere i 1976-77 , medisin/depresjon osv (forsåvidt i 1973-75 også....)

Det er selvfølgelig en mulighet at en partner kommer nærmere inn på en person enn det livvaktene hans gjør og dermed ser mer til problemene han har.

Historieforfalsk trenger det ikke være. Bare to forskjellige oppfatninger av samme person.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Joda forsåvidt.......men mange fans ser bare imaget , det er det samme med Bruce Lee som gikk opp i liminga de siste mnd før han døde (stress mht Enter Dragon , mangel på søvn , overtrent pluss konflikt med sjef Raymond Chow)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Det er ikke bare Krekar som blir sur av å bli løfta , wrestlern Titus O'Neil har blitt suspendert fra WWE i 60 dgr pluss 5k US i bot pga han løfta Vince.

 

Skulle tro en som hadde som gimmick for et par år tilbake at dem skulle kysse han bak (!) hadde mer humor enn som så :p

 

Wrestlern Nailz påstår Vince la an på han hvorpå Nailz tok kvelertak på Vince , ikke overraskende ble Nailz svartelista i wrestlingbransjen. Går også rykter mht HBK og Vince.

 

Tidlig 90s var det en reportasje om seksuell trakkasering i WWE , Pat Patterson blandt de mistenkte (alle i WWE vet at PP er homo , det er ikke akkurat en hemmelighet)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Merkelig, Vince deltar jo i brytekamper selv innimellom. Skulle ikke tro han var hårsår. 

Under WWE Royal Rumble for et par uker siden var han selv med i en "møljeslagsmål" utenfor ringen der han holdt fast Roman Reigns mens 3 andre "slo" han og sparka han mens han lå nede.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Æsj hvorfor skjer dette meg støtt: Sender et innlegg som havner nederst. Så har en smettet inn rett foran meg, og vips noen sekunder senere så er innlegget kommet øverst på neste side.

Fy desiklen så irriterende. Ja det var dagens syt fra meg.

Når du bruker hurtigsvarboksen så havnet innlegget alltid nederst på samme side. Det er først når du viser tråden igjen at innlegget kommer på riktig side. Det forvirret meg lenge, ettersom jeg trodde en moderator hadde vært i tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...