Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Haha. Kunne jo være :p jeg var hjemme 4 dager med forkjølelse. Men da var jeg oppe I 40 I feber og jwg fikk omgangssyken I tillegg. Prøv å spy med tett nese du.

Ja, da er det like greit å holde seg hjemme. Selv om det er godt å komme seg ut. Gjøre noe meningsfullt

Høres mer ut som influensa du hadde da. Da spyr man gjerne I tillegg til forkjølelse og feber.
Gjør man? Da kan det være det da. Vet bare at spysyken gikk I bhg så tenkte at det var det. Endret av Hardkokt
Lenke til kommentar

Utrolig irritert på min mor nå. Klager og smeller for alt hele tida.

 

Blir helt utslitt av den minste ting, har null overskudd og hadde det ikke vært for datteren min, hadde jeg ikke gjort annet enn å sove. I tillegg til en hodepine som bare ikke vil gå bort, + max 4-5t søvn hver natt, skole, masse vurderinger og annet som jeg klarer å rekke dersom jeg er heldig, står for nesten alt husarbeidet for 4 voksne mennesker, i tillegg til at jeg ikke vet hva jeg/vi skal gjøre med framtiden. Har langt ifra tid til å jobbe, og har ikke økonomi til å komme vekk herfra. Begynner å bli mørkere, og depresjon kommer nærmere og nærmere. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Kommer til å stupe snart.

 

Måtte bare få blåst det ut.

Endret av BananLaks
Lenke til kommentar

Hvordan er spillet generelt? Jeg har lenge vurdert det, men det har aldri blitt noe av  :hm:

Høy læringskurve, men utrolig gøy og givende.

I tillegg har jeg lært meg en del om rakettfysikk.

 

Det kan lønne seg å se noen tutorials på YouTube før du setter i gang. Jeg hoppa rett i det, men det var litt krevende.

Lenke til kommentar

Utrolig irritert på min mor nå. Klager og smeller for alt hele tida.

 

Blir helt utslitt av den minste ting, har null overskudd og hadde det ikke vært for datteren min, hadde jeg ikke gjort annet enn å sove. I tillegg til en hodepine som bare ikke vil gå bort, + max 4-5t søvn hver natt, skole, masse vurderinger og annet som jeg klarer å rekke dersom jeg er heldig, står for nesten alt husarbeidet for 4 voksne mennesker, i tillegg til at jeg ikke vet hva jeg/vi skal gjøre med framtiden. Har langt ifra tid til å jobbe, og har ikke økonomi til å komme vekk herfra. Begynner å bli mørkere, og depresjon kommer nærmere og nærmere. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Kommer til å stupe snart.

 

Måtte bare få blåst det ut.

Dra til legen og så sjekket at du ikke mangler d-vitamin, jern eller andre vitaminer/mineraler.

 

Har du god kontakt med helsestasjonen? I såfall ville jeg ha tatt kontakt med helsesøster for en samtale om hvordan du har det. Hun har kanskje noen tips til hvordan hverdagen din kan løses bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...