Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Blir godt å komme i ordentlig rutiner igjen, etter operasjon og flytting. Tilbake til å spise sunt, betydelig mye mindre røyking, bytte ut hjemmelaget pizza med hjemmelaget sushi, gå turer i marka, yoga og utholdenhetstrening. Har skeiet helt ut etter operasjonen. Helvetes morfin! 

Mer kalorier i sushi enn taco i følge NRK.......

Lenke til kommentar

Også slitsomt med gubber med "morsomme" ringetoner som ikke svarer eller legger på umiddelbart. Og av en eller anna grunn skal thaidamer alltid skravle i mobilen med utestemme i en halvtime. Det er noe med thaier sitt språk som gjør stemmen deres ekstremt skjærende i ørene..vi skulle hatt samme mobiletikette som i Japan. Der blir du omtrent nagla til veggen av stygge blikk hvis du tar opp mobilen på buss eller tog. Og gjør du det likevel er det altids noen som kommer bort og sier at det ikke er "lov".

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha. Kunne jo være :p jeg var hjemme 4 dager med forkjølelse. Men da var jeg oppe I 40 I feber og jwg fikk omgangssyken I tillegg. Prøv å spy med tett nese du.

 

Ja, da er det like greit å holde seg hjemme. Selv om det er godt å komme seg ut. Gjøre noe meningsfullt

Høres mer ut som influensa du hadde da. Da spyr man gjerne I tillegg til forkjølelse og feber.

Lenke til kommentar

Wat?

Positiv til livet. Pga en jente jeg virkelig fucket det til, ikke virker til å hate meg likevel. Tvilsomt jeg kommer til å møte henne så mye igjen, men hvem vet. Det at hun ikke hater meg gjorde meg en del lettere til sinns. Men hater jo egentlig at jeg skal føle meg ditt og datt pga andre.

Forsåvidt en del annet positivt som skjedde i dag. Ordnet seg med PC, ut fra intet. Og plutselig fungerte bare headsettet mitt, uten at jeg vet hvorfor :) .

Endret av Shi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...