Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Om man blir sykmeldt men føler seg frisk igjen for jobb før sykmeldingen er ferdig, er det bare å møte opp på jobb? Eller hvordan fungerer det? Må jeg nå bare vente? Dritkjipt å sitte hjemme.

 

Edit: Ble akkurat invitert med på konsert til neste år av en forumbruker. Koseligste på lang tid! :D

Endret av Admiral Necrolamedor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem spiller?

 

Muse. Ikke mine største favoritter, men er alltid morsomt å se nye band live. Også skal man ikke se bort ifra at jeg får møtt endel forumbrukere utenom.

 

 

Hei Admiral Necrolamedor!  :love: 

 

Det ble veldig bold skrift.

 

Og selvsagt har du hørt mye bra siden det er jeg som har fortalt deg om diskusjon :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp

Så siden det var du som anbefalte meg dette Admiral Necrolamedor, så håper jeg du har rett at jeg trives.

Ellers må jeg nesten komme å besøke deg å skjenke deg med whiskey! 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp

Rart du ikke er dritt lei meg. Vi prater jo på skype døgnet rundt igjen! 

Dumt jeg får besøk på lørdag, ellers kunne du kommet som du foreslo! Men tar det snart igjen da! 

Lenke til kommentar

 

Hvem spiller?

 

Muse. Ikke mine største favoritter, men er alltid morsomt å se nye band live. Også skal man ikke se bort ifra at jeg får møtt endel forumbrukere utenom.

 

 

 

Ah, favoritt bandet til dama. Skal selv på Dream Theater og Iron Maiden neste år. Alltid gøy med konserter så lenge det er riktig væske du blir dusjet av i nakken. :wee:

Lenke til kommentar

Dumt jeg får besøk på lørdag, ellers kunne du kommet som du foreslo! Men tar det snart igjen da!

 

Tar det etterhvert, er ikke noen vits i å stresse noe uansett.

 

 

Ah, favoritt bandet til dama. Skal selv på Dream Theater og Iron Maiden neste år. Alltid gøy med konserter så lenge det er riktig væske du blir dusjet av i nakken. :wee:

 

Og med riktig væske mener du sæd? ;)

Lenke til kommentar

 

Ah, favoritt bandet til dama. Skal selv på Dream Theater og Iron Maiden neste år. Alltid gøy med konserter så lenge det er riktig væske du blir dusjet av i nakken. :wee:

 

 

Og med riktig væske mener du sæd? ;)

 

 

Sæd. Har opplevd å blitt spydd i nakken på en Metallica konsert en gang, var heldigvis full nok til å holde ut da. Fikk merkelig nok god plass rundt meg etter hvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...