Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, The Faithful Executioner er en bok basert på dagboka til en tysk bøddel fra 1500 tallet og Will Grayson vet jeg egentlig fint lite om men etter å ha gått gjennom resten av bøkene til John Green på et par uker trenger jeg mer... :p

 

Likte du John Green? Jeg kan anbefale deg "Me After You", "Eleanor and Park", "I'll give you the sun" og kanskje "Anna and the French Kiss". Me After You er noe av det fineste og mest hjertevonde jeg har lest. Jeg prøver å tvinge boka på alle. Den er så bra. De andre er også veldig veldig gode. Jeg vurderte å sette "Perks of being a wallflower" der også, men jeg syntes at den er litt annerledes igjen. Fortsatt veldig veldig god. Ehm ja, jeg liker John Green... Endret av Freidig
Lenke til kommentar

 

Likte du John Green? Jeg kan anbefale deg "Me After You", "Eleanor and Park", "I'll give you the sun" og kanskje "Anna and the French Kiss". Me After You er noe av det fineste og mest hjertevonde jeg har lest. Jeg prøver å tvinge boka på alle. Den er så bra. De andre er også veldig veldig gode. Jeg vurderte å sette "Perks of being a wallflower" der også, men jeg syntes at den er litt annerledes igjen. Fortsatt veldig veldig god. Ehm ja, jeg liker John Green...

 

Neat, nå skal det nevnes at jeg foretrakk An Abundance of Kathrines, mye på grunn av matematikken og humoren. :wee:

Lenke til kommentar

Flaut å spørre om egentlig, men når på klokka er det offisielt "kveld" med tanke på å ta antibiotika? 20:00, 23:00? Eller er det ment at jeg skal ta pillene f.eks klokka 9 om morran og 21 om kvelden så det er 12 timer mellomrom?

Er nok viktigst at du tar dem jevnt. Med mindre du har fått beskjed om å bare ta kveld, feks. Da kan det jo ha noe med soving å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...