Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg: "Nå hadde det vært deilig å sove litt."

Hodet mitt: "Men husker du den gangen du dreit deg ut for fire år siden? La oss tenke litt på det."

 

Det er nok flere som kjenner seg igjen i den. Selv har jeg litt ferskere ting å tenke på nå.

 

Jeg var på jobb i kveld og da jeg snakket med kollegene mine, spurte de om bosituasjonen min, hvorpå jeg fikk spørsmål om de tre jentene jeg bor sammen med er noe bra. Jeg vil jo helst ikke snakke noen ned, så jeg sa "Vel... de kommer i alle..." sa jeg, da det plutselig ikke var nødvendig å si noe mer før de andre visste hvor jeg ville. Heldigvis syntes jentene at det var en veldig "ridderlig" måte å si det på. Og de involverte er ikke kjent for kollegene mine.

 

Det var ikke det siste ubehagelige temaet vi kom inn på i kveld. Jeg har lært at man aldri skal gjette jenters alder (samt vekt). Men jeg ble igjen presset opp i et hjørne. Jeg er sikkert ikke den førsten mannen som har befunnet seg der. Hun jeg trodde var 28+, men jeg sa 25 til for å være snill, fyller tydeligvis 21 senere i høst. Jeg reddet meg halvveis ved å påpeke at hun virker så moden.

 

Tidligere denne uka tok jeg og noen kolleger fra den samme arbeidsplassen en lønningspils da jeg ikke er sikker på om det jeg sa var feil mellom de jentene jeg knapt har hilst på. Jeg kom i fare for å se litt for nøye på det nye og av en ukjent grunn spesielle undertøyet til ei av dem et øyeblikk, uten tillatelse. (Altså, spesielt nok til at hun kledde litt av seg og viste fram til venninnene. Det er nok en av de jentetingene jeg ikke helt forstår.) Jeg ble spurt om jeg syntes det var kult eller noe slik mens jeg sto der i den dels ubehagelige og dels opphissende situasjonen. Så jeg tok sjansen og svarte at jeg måtte nok se en gang til for å være sikker. Jeg ble ikke akkurat kjeppjaget ut, men jeg fikk heller ikke den responsen jeg håpet på.

 

Nå har jeg forøvrig jobbet 20 dager på rad, fordelt på to jobber. Så i morgen skal det bli godt med en fridag.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

 

The Police detained her for questioning on Thursday, but was later released.

 

Så politiet var løslatt? Det er jo bra. Kan ikke ha de sittende i varetekt.

Forsiktig. Prøvde meg på en lignende påpekning i en fotballtråd i går. Ingen tok den. En mente jeg var dum og hadde misforstått meningen med setningen. Endret av Sexylubb1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...