Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Hahha var rett før jeg skulle finne noe å knuse med no kidding

Hunden satt der minst 1,5 timer iallefall da jeg var der, men mest sannsynlig lenger :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Håper eieren fikk seg en støkk når han fikk telefon fra polisen hihi

Ville egentlig kjefte på han da han kom men turte ikke :(

Skrevet

Det overrasker meg stadig at det er så mange som faktisk gjør det der og etterlater hund eller unge i bilen i varmen med vinduene lukket. Kanskje de bare har intensjoner om å handle kjapt og bli borte i maks 10 minutter, men uforutsette ting kan alltid skje.

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Enig

De kan vel i det minste ha er vindu litt åpent?? Han hadde jo mest sannsynlig betalt parkering for en god stund også, så tviler på han planlagte å være borte i 10 minutt :(

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Var ikke så veldig varmt ute egentlig, men det var sol og jeg kjente bare hvor varmt det var i min egen bil om jeg ikke hadde vindu oppe. Folk tror ikke på hvor varmt det kan bli i en bil, spesielt ikke med en hund inni. Dessuten er det mye verre for hunder enn for mennesker når de blir overopphetet.

Skrevet

Svenskene holder liv i fordommene: http://www.vg.no/rampelys/u2/u2-konsert-i-sverige-avlyst-da-mann-ble-observert-med-pistol-var-politi/a/23528804/

Hvorfor styra jeg så veldig for å rekke toget i dag, da det likevell var 15 minutter forsinka? ... Tingenes iboende faenskap.

Jeg har selv en dårlig dag i dag. Da jeg sto på holdeplassen i dag tidlig, ventet jeg i 24 minutter på en trikk som skal gå hvert 10. minutt. I mellomtida gikk vel fire eller fem busser fra holdeplassen noen kvartaler unna. Da jeg hadde mistet håpet og bestemte meg for å gå dit i stedet, da kom trikken likevel, slik at jeg måtte springe to kvartaler tilbake.

Senere tok jeg en pause fra jobb for å dra til universitetet. På vei tilbake bestemte bussjåføren seg for å drite i bussholdeplassen min, så jeg etterpå måtte springe i motsatt retning for å rekke tilbake til jobb før kantina stengte.

Skrevet

Kollektivtrafikk i Bergen kan være en katastrofe i rushtidene. Har opplevd flere ganger at bussene bare kjører forbi bussholdeplassen jeg står på, fordi det ikke er plass til et menneske til.

Skrevet

Kollektivtrafikk i Bergen kan være en katastrofe i rushtidene. Har opplevd flere ganger at bussene bare kjører forbi bussholdeplassen jeg står på, fordi det ikke er plass til et menneske til.

Heldigvis er den uansett forsinket og neste buss er bare 2 minutter unna?

Skrevet

Så tre stk 10-busser etter hverandre en gang. Tror det er rekord. Tviler på at det var ekstra buss, de hadde bare tatt hverandre igjen i rushkaoset.

Jaja. Snart køprising. Det løser nok alt!

Skrevet (endret)

Det overrasker meg stadig at det er så mange som faktisk gjør det der og etterlater hund eller unge i bilen i varmen med vinduene lukket. Kanskje de bare har intensjoner om å handle kjapt og bli borte i maks 10 minutter, men uforutsette ting kan alltid skje.

Kanskje eieren hadde akkurat forlatt bilen.

Jeg putter vinduene litt ned, da man vet aldri. Man bruker 10 minutter, men i de 10 minuttene så har noen slått inn ruta og fått masse internett points.

Endret av Dr Jones
Gjest medlem-1432
Skrevet

Kjørerlærerutdanning på Stjørdal i nord-trøndelag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...