Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om de faktisk greier og sanke stemmer med og gi bort roser og kaffe osv.

Det aleine, nei. Men det kan få folk til å stoppe opp og komme i prat med dem. Og da kan de lesse av seg propagandaen sin og påvirke deg.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har til gode å se et eneste parti på stand her i Orkdal, og det har ikke vært det enkleste å få tak i programmene heller. Har måttet maile brorparten av listetoppene for å kunne slenge programmene inn på valgportalen vår.

Skrevet (endret)

Jeg fikk cupcakes av feministisk initiativ. Tror det er det de heter... Den var god da. Hvis man er småsulten så kan de politiske standene anbefales om man er i sentrum. He he he.

Endret av Freidig
Skrevet (endret)

Jeg fikk en flaske med vann av AP da jeg akkurat hadde gått opp til Fløyen og ned igjen. Det var ganske kjekt. Brosjyra jeg fikk på kjøpet gikk i nærmeste søppeldunk da.

Endret av L4r5
Skrevet

Er fortsatt bare irritert over at Bergen og regn alltid skal nevnes sammen.

Bare for å nevne Bergen og regn enda litt mer, så er det hele litt oppskrytt. Det regner mye mer der jeg kommer fra, så Bergen er å regne (høhø) som et sydenland.
  • Liker 1
Skrevet

I Oslo var det surt, kaldt og vått. Ble gjennomvåt på sko og lår selv med paraply, da regnet gikk sidelengs. Men langt ifra noe ekstremvær som det omtales som i media.

Skrevet

Jeg fikk cupcakes av feministisk initiativ. Tror det er det de heter... Den var god da. Hvis man er småsulten så kan de politiske standene anbefales om man er i sentrum. He he he.

Var det C-cup eller D-cup, da? Hahaha.

Skrevet

Dere er bare sjalu fordi dere ikke fikk cupcakes av feminister.

Faktisk sant. Bortsett fra at jeg hadde spurt "Har ikke lyst på cupcake nå, men kan du gå og lage en sandwich i stedet?".

Hadde elska å se hvordan førkja hadde reagert. :wee:

• Liker 2
Skrevet

Dere er bare sjalu fordi dere ikke fikk cupcakes av feminister.

Hehehehe, cupcaken var stor. Så jeg vil si en 75G i cupcake størrelse.

En liten munnfull :wee:

Argh. Tar det som en selvfølge at togene går minst en gang i timen. Er ikke alltid tilfellet. Kommer til å tisse på meg (eller noen andre) før jeg kommer meg hjem i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...