Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Selv er helgen min lagt opp slik: Mat, gaming, lesing, høre på musikk, sove.

 

Det er ikke noe forskjell fra hverdagen - bortsett fra at det ikke er noe jobb i helgen, og det passer meg utmerket, siden jeg har hatt mindre og mindre å gjøre på jobb, og det får være grenser for hvor mange timer jeg bare skal sitte i en stol med hodetelefoner på, og ikke gjøre noe som helst, annet enn å spørre sjefene mine om de har noe jeg kan gjøre, det trenger ikke være relevant engang, bare gi meg noe å gjøre!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akk, selv sitter jeg her og teller timer til jeg skal ut i skauen i morgen tidlig. Enda noen timer til jeg får slippe hjem for å pakke og gjøre klar utstyr.

 

Må bare huske å pusse de gamle marsjstøvlene mine. :wee:

Samme her. Fikk meg et par turer på tirsdag og onsdag. Resten av helga skal brukes til fjells. Må huske å pusse børsa.
Lenke til kommentar

Dessverre har jeg ikke mulighet til å ta med meg geværet på tur nå. Trenger uansett ny kikkert så er nok like greit

Zeiss sitt mellomprissegment (conquest-serien) er ikke så verst. Har en classic selv og er storfornøyd. Kjøpte conquest håndkikkert nylig, mye optikk for pengene.

Det koster å være kar.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Du kan bo i skogen, ved et lite vann. Der bygger du en hytte, så fin og flott du kan. Og du kan ha en ugle, og en hvit kanin. Og kanskje trådsneller, og din mormors symaskin. Og du kan ha en høvel, og et arbeidsbord. Og snekre seng og skammel, til hytta hvor du bor. Og du kan ha en robåt, og kanskje fiolin, så kan du spille vakkert; for ugle og kanin.

 

Og når natta kommer, og månen titter frem, så sitter du i skogen, og lengter ikke hjem. Og faren din får aldri komme, til hytta hvor du bor. Nei, han får pent bli hjemme, og være sur på din mor. Og moren din får ikke komme, til hytta som du har. Nei, hun kan bli der hjemme, og være sint på din far.

Lenke til kommentar

Sender folkene i posten virkelig ut slike hentelapper fremdeles? Jeg får vanligvis bare en tekstmelding om at det ligger noen pakker / brev og venter på meg ved nærmeste post i butikk,

Slike papirlapper som legges i postboksen, har i alle fall ikke jeg sett på en stund....  :hmm:

Endret av WeirdFace
Lenke til kommentar

Sender folkene i posten virkelig ut slike hentelapper fremdeles? Jeg får vanligvis bare en tekstmelding om at det ligger noen pakker / brev og venter på meg ved nærmeste post i butikk,

Slike papirlapper som legges i postboksen, har i alle fall ikke jeg sett på en stund....  :hmm:

 

Hvis noe sendes fra forhandlere er det vel sånn. Men her var det fra privatperson. Tror ikke det er lokale postkontor som sitter med tlf nummer og sånn

så da legger de lapp. Jo det hender av og til enda. Sendinger fra utlandet feks.

Men her har jeg ikke helt klare svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...