Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt, da jeg bare har husforsikring selv. Aldri hatt bil, men vil anta at pc og tv ikke dekkes av bilforsikringen. Og at hvis de ikke er i huset, men i en bil så er det kanskje vanskelig å dekke dem med innboforsikringen også? Kanskje det kan dekkes av motparten ved forhandling eller noe tilsvarende?

Aner ikke og svarer bare for å diskutere egentlig.

Lenke til kommentar
VegardBS skrev (3 timer siden):

Kommer vel kanskje an på forsikringsselskap, men hvis man havner i en bilulykke (motpartens feil evt full kasko og egen feil) der f.eks en pc eller tv blir ødelagt, får man penger eller tilsvarende produkt hvis noe tilbake? Eller går sånne ting på egen forsikring for frakt, innbo osv?

Hva med å lese vilkårene? 

Lenke til kommentar

For de som bruker blårens (isopropanol) til å lage antibac vil jeg nevne at isopropanol blir brutt ned til aceton i levra. Ikke særlig sunt. Etanol blir brutt ned til noe som også som er giftig, som jeg ikke husker, men aceton er best å unngå! Rødsprit er derfor bedre for desinfisering enn blårens siden det består av etanol.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser frem til at perioden min i Trondheim er over. Psykologisk hadde jeg det til og med bedre da jeg mistet synet for tredje gang og hadde tenkt å slutte med studiene (rundt i 2016 var det vel).

Ser også frem til å tjene litt penger og muligens treffe en dame eller to (såfremt de godtar hverandre selvsagt).

Endret av Sandy Koufax
Lenke til kommentar
GiaMahan skrev (5 timer siden):

Du mistet synet for tredje gang?

Ja, jeg var litt uheldig her i Trondheim. Slet med synes i en del perioder. Før 2011, 2011-2012, 2013, Vår 2016, Høst 2018.

Sydvest snakker om min evne til å drømme prekognitive drømmer. Noe jeg ofte blir mobbet for, men det gjør ikke så mye. Tror egentlig ikke på det selv så mye. Foretrekker vitenskap. Har alltid ment at det amerikanerne som drev med inception for det norske oljefondet. Men la oss ikke åpne den debatten igjen.

En av hovedgrunnene til at jeg ønsker å forlate Norge og flytte til et ikke-NATO land. Som i noen tråder jeg har startet tidligere her.

Endret av Sandy Koufax
Lenke til kommentar
47 minutes ago, Sandy Koufax said:

Det er en slags resirkuleringsstasjon ved studenthjemmet jeg bor i. Og det kom en person hit, la fra seg masse søppel og gikk uten å legge det i stasjonen. Bare sånn på fortauet utenfor og nå er det masse søppel på det.

lol...?

Det er et eget sted i helvete for sånne. Der satan står med stor kaktus, klar for å gjøre analinnbrudd. Og da synes jeg forsøplerne slipper billig unna.

 

Gratulerer med dagen, forresten!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...