Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Vel, da er man ved veis ende. Dette er mitt siste innlegg på dette forumet (på riktig denne gang). Grunnen til dette kommer nedenfor.

Da jeg først kom inn på nanoteknologi ble jeg møtt veldig mistenksomt av politiet og professorer på NTNU. Derfor kom jeg hit for å virke normal og ikke som en trussel.

Siden jeg leverer inn master om en måned, så er vi endelig ferdig. Jeg har overlevd (selv om det var på hengene håret) og kan nå dra videre. Derfor ønsker jeg alle lykke til.

Når det gjelder det andre, drømmene, så har de blitt mer og mer feil i det siste. Så for første gang på tre år har de blitt bare drømmer, og jeg trenger ikke å forholde meg til en deterministisk hverdag lenger. Det var noe amerikanerne gjorde for Norge og deres oljefond kom jeg frem til (90 prosent sant), og deres teknologi blir nok en trussel mot vanlige mennesker i fremtiden.

Takk for alt, og lykke til med livene deres!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Random spørsmål, har facebook endret på noen gruppesettings i det siste som har satt grupper private?

Ikke akkurat vært veldig aktiv på FB de siste par årene, men siden jeg har kjøpt meg en bil har jeg sett meg rundt etter noen bra og relevante forum, de virker alle så godt som døde, og hørte at de fleste hadde havnet på FB. Av en eller annen grunn er godt over halvparten av gruppene satt som privat, til og med en stor kjøp/salg gruppe (verktøy) og selv noen med mange tusen medlemmer og som i teksten sier de har som mål å bli størst. Man kan ikke spørre om å bli medlem en gang. Ikke veldig lyst til å plage random mods ved å sende dem direktemeldinger heller.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
SprengeMobil skrev (4 timer siden):

Heyheyhey! Klar for å prate litt her, eller? Nå har det gått en måned siden forrige post, så nå må jeg få litt liv her...

Ja, alltid koselig med prat! 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
b-real skrev (1 time siden):

Var nylig på MR, legen spurte før henvisningen om jeg hadde klaustrofobi-følelser og jeg svarte fint neida. Skjønte ganske raskt hva han snakket om da jeg kom inn og ble liggende inne i MR-maskinen, var trangt der ja.

Hehe, min far ble skikkelig dårlig av det en gang... Selv gikk det helt fint. 

Lenke til kommentar
b-real skrev (4 timer siden):

Var nylig på MR, legen spurte før henvisningen om jeg hadde klaustrofobi-følelser og jeg svarte fint neida. Skjønte ganske raskt hva han snakket om da jeg kom inn og ble liggende inne i MR-maskinen, var trangt der ja.

Hehehehe, jeg fikk ikke det spørsmålet en gang, og jeg turte ikke å si ifra selv at jeg kanskje kunne tenke meg noe beroligende, så da lå jeg jo det og hadde det fælt i ca 40 min. Jeg tok MR Caput (hode) så jeg fikk jo i tillegg et "bur" over hodet. Også om man ikke har klaus så er det i tillegg en utfordring å ligge helt rolig, man kjenner jo at man vil bytte stilling i armer og bein og hode sånn i ny og ne, og følte nesten at jeg fikk kjeft av radiografen for å bevege på øynene eller puste 

Lenke til kommentar

Haff, jeg tok MR av ryggen og litt til en gang. Lå inni den tuben i godt over en halvtime. At det var trangt inni der var nå en ting, men den lyden! Trodde jeg skulle tørne. Så kjører de meg endelig ut, jeg tenkte jeg var ferdig, men så spør de bare "går det greit? Ja? Fint!" og kjører meg inn igjen! 

Er det mulig! 😂

Lukket øynene og småduppet litt.. Jeg kan sove overalt. God egenskap. 

Lenke til kommentar

Hadde de bare kunne ha hatt en timer eller noe så man kunne se hvor lenge det var igjen så tror jeg ting hadde vært enklere. Holdt også på å sovne, hadde det ikke vært for smertene så hadde jeg nok duppet av helt. Enkelte av lydene var noe ala techno-ish-svung over.

 

Farsdag i dag gitt. Fått øl i gave og det er sjelden feil.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
:utakt skrev (På 8.11.2020 den 15.58):

Haff, jeg tok MR av ryggen og litt til en gang. Lå inni den tuben i godt over en halvtime. At det var trangt inni der var nå en ting, men den lyden! Trodde jeg skulle tørne. Så kjører de meg endelig ut, jeg tenkte jeg var ferdig, men så spør de bare "går det greit? Ja? Fint!" og kjører meg inn igjen! 

Er det mulig! 😂

Lukket øynene og småduppet litt.. Jeg kan sove overalt. God egenskap. 

Var det den "dunk dunk dunk" lyden? :p 

Ikke så veldig gøy nei. 

b-real skrev (På 8.11.2020 den 19.16):

Hadde de bare kunne ha hatt en timer eller noe så man kunne se hvor lenge det var igjen så tror jeg ting hadde vært enklere. Holdt også på å sovne, hadde det ikke vært for smertene så hadde jeg nok duppet av helt. Enkelte av lydene var noe ala techno-ish-svung over.

Man kan be om å spille musikk når man tar MR.. Gjorde det når jeg gjorde det. 

Dette er dog når jeg var barn, så 10+ år. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...