Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åssen vær har dere? Hammerbuddyene mine dundrer ivei fremdeles. Lurer på hvor mange påler de gidder å slå ned.

Boringa har vært av og på. I dag har de bare drevet og sprengt utafor her. Våkna av sirene, men da hadde jeg allerede sovet til 10. Var virkelig på tide å komme seg opp uansett.
Lenke til kommentar

Stilig at når de ferdige å banke i timevis begynner de å skjære og slipe. Må være slitsomt å jobbe på en sånn byggeplass der 5 forskjellige entreprenørfirmaer jobber samtidig hele tiden. Men det ser litt fett ut å være kranfører i de største kranene. Om ikke annet så får det meg ut å gå etter jobb. Gidder ikke være hjemme i det bråket.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Leste nettopp den særeste reklamen jeg har sett, tror jeg. Betalt artikkel fra NHO i VG som mener alle bør jobbe mer (sjokk). Artikkelen glir etter hvert over til reklame for Selvåg boliger. Inni dette er en teknologidirektør fra Microsoft sitert på påstander som støtter NHO sitt syn, og han er med på en filmsnutt hvor noen ungdommer sitter og gir ham støt.

Lenke til kommentar

Leste nettopp den særeste reklamen jeg har sett, tror jeg. Betalt artikkel fra NHO i VG som mener alle bør jobbe mer (sjokk). Artikkelen glir etter hvert over til reklame for Selvåg boliger. Inni dette er en teknologidirektør fra Microsoft sitert på påstander som støtter NHO sitt syn, og han er med på en filmsnutt hvor noen ungdommer sitter og gir ham støt.

Brave new world!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...