Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Har spist det flere ganger, ja. Det er godt.

 

Du finner det overalt. Det er absolutt ikke noen gimmick de bare selger til turister.

 

Det eneste jeg finner ekkelt med det, er når fosteret har grodd for mye, slik at nebbet er helt hardt. Det spytter jeg ut.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dang, jeg trenger litt av den incel-energien nå.

 

Dere vet....det sinnet som kommer av når du går på en nattklubb og spør en jente om en dans, og hun sier at hun først vil prøve med alle de andre mennene i klubben før hun vil prøve med deg. Så du setter deg ved et bord helt på hjørnet og venter til hun faktisk har prøvd med alle mennene i klubben før du går bort og fortsatt får nei.

 

Det er den energien jeg trenger nå! 

Endret av Sandy Koufax
Lenke til kommentar

De har det opplegget der på Youngstorget faktisk. Både i food trucks og en asiatisk bod som steker alt under et telt.

Var der i dag og kjøpte mat. Ikke helt det store utvalget og veldig mye generisk mat. Thaimaten og den  vietnamesiske er helt identiske... nå er ikke jeg ekstremt verdensvant, men er sikker på at begge deler ikke er kjent for rød thai curry... 

Lenke til kommentar

Var der i dag og kjøpte mat. Ikke helt det store utvalget og veldig mye generisk mat. Thaimaten og den  vietnamesiske er helt identiske... nå er ikke jeg ekstremt verdensvant, men er sikker på at begge deler ikke er kjent for rød thai curry... 

 

Er vel litt som at norske kinarestauranter lager norsk kinamat tilpasset oss. Altså biff med brun saus eller biff med sursøt saus. Neppe sånn mat de spiser til hverdags i Kina :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHZgkuqNJD

Eg umsette fyrste setning frå artikkelen um Luke Skywalker på Star Wars-wikien ( +norrønt namn):

 

«Leiv Himilgangar (norr. Leifur Himnagangari) (fødd 3258, dåen 3311) var ein kraft-kjenslevar gjedei-meister som, saman med systeri, kongsdotter Løyja Innvòl, stridde mot lovi åt Verdsromriket imedan borgarufreden stod.»

Endret av Slettet-IHZgkuqNJD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...