Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørre ei jente ut.. Lurt med denne idéen?


Anbefalte innlegg

Er ei jente jeg har kjent siden 2010 når jeg studerte i byn hvor hun bor. Jeg bor ca 15min unna.

Vi snakker sammen litt og har holdt litt av kontakten til dags dato. Jeg har veldig lyst å invitere henne ut..

 

Hadde det vært en fin måte og komme med blomster på jobben hennes/eller noe lignende,og spørre om hun vil ta en cafe eller middag en dag?

 

Anonymous poster hash: a437b...d16

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søt tanke, men syns du bør unngå den fram til dere blir mer "into" hverandre. Send en hyggelig melding eller ring hun og be hun med ut på noe. Siden dere har snakket sammen så lenge regner jeg med du kjenner henne godt allerede? Foreslå kanskje en aktivitet hun liker veldig godt eller noe hun har snakket om at hun har hatt lyst til å gjøre, men ikke fått gjort enda. :) Eller så er café en veldig fin ting det og :)

Endret av Goldshoten
Lenke til kommentar

Veldig dårlig ide. 

 

Ikke plasser henne i en situasjon hvor hun må håndtere personlige ting på sin arbeidsplass, det kan føles pressende og kleint og en gravering av privatlivet hennes ovenfor hennes kollegaer. 

 

Menn som skal spørre damer om å gifte seg og slik på basketballkamper osv gjør det kun fordi dem er usikre på svaret og vil "presse" dama til å si ja.... veldig dumt

 

Det er ikke hvordan du spør som avgjør om hun sier ja, det er hvem du er. 

 

Hvis hun liker deg vil hun bli akkurat like glad for å bli spurt på sms som noen annen måte. Det er jo fordi hun får møte deg hun blir glad, ikke for blomster.... 

 

send en sms eller ring elns du :)

Endret av Henrik2k
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...