Gå til innhold

Liverpool - Crystal Palace - Thank you Gerrard!


Tunky

Anbefalte innlegg

Siste hjemmekamp for sesongen og for Gerrards karriere. Bittersweet. Gerrard har vært dårlig denne sesongen, men samtidig er han legende. Håper vi spiller festfotball for å feire han. Håper også unggutter får sjansen. Ser vi Johnson og Lambert på banen griner jeg.

 

5-0

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mesteparten er greie som backup, men mesteparten kunne lett bli erstattet. Hadde ikke vært sur om noen forsvant, Couthino og Ibe ville jeg helst ikke se gå da. Med store rokeringer tenker jeg mest på et managerskifte. Vi har så og si ingen "stjerner" å vår beste spiller er konstant skadet dessverre.

Lenke til kommentar

Mesteparten er greie som backup, men mesteparten kunne lett bli erstattet. Hadde ikke vært sur om noen forsvant, Couthino og Ibe ville jeg helst ikke se gå da. Med store rokeringer tenker jeg mest på et managerskifte. Vi har så og si ingen "stjerner" å vår beste spiller er konstant skadet dessverre.

Henderson? Skrtel? Mignolet? Lallana? Can?

 

GSturridge

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Alle gode spillere, men ingen hadde fått plass på et av de tre beste lagene i PL. Men ingen av de bør selges da de er av de beste spillerene i Liverpool, vi har ikke en oljesjeik som kan kjøpe et helt lag av ønskelig kvalitet. Mange spillere som er bedre og ikke vanskelige å erstatte en mot en, men andre spillere som må ut først ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...