Gå til innhold

Tråden for 34" Ultrawide 3440x1440 skjermer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hø? Står 5ms responstid hos Komplett. Det stemmer vel ikke?

 

Uansett kan det være lurt å ta en tur på nærmeste Expertbutikk i morgen og bestille der i stedet. Betal med kvalifiserende Mastercard fra DnB så får man 20% rabatt. Det betyr 11 200Kr for PG348Q, eller 9600Kr for X34. :)

 

Litt fristet selv, men 4ms responstid frister ikke. Så kom jeg over denne. Det må vel være 2xTitan X på 1400MHz? 53fps!!?  :nei:

Lenke til kommentar

Hø? Står 5ms responstid hos Komplett. Det stemmer vel ikke?

<snip>

 

Det som er listet hos ASUS, http://www.asus.com/aa/ROG-Republic-Of-Gamers/ROG-SWIFT-PG348Q/specifications/

 

Response Time : 5ms (Gray to Gray)

 

 

Selv om tester som denne; http://www.pcgameshardware.de/LCD-Hardware-154105/Tests/Asus-PG348Q-Test-1185929/

 

Rapporterer 4ms...

Endret av B-QL
Lenke til kommentar

Hø? Står 5ms responstid hos Komplett. Det stemmer vel ikke?

 

Uansett kan det være lurt å ta en tur på nærmeste Expertbutikk i morgen og bestille der i stedet. Betal med kvalifiserende Mastercard fra DnB så får man 20% rabatt. Det betyr 11 200Kr for PG348Q, eller 9600Kr for X34. :)

 

Litt fristet selv, men 4ms responstid frister ikke. Så kom jeg over denne. Det må vel være 2xTitan X på 1400MHz? 53fps!!? :nei:

Sikkert ikkje nye patchen, og noob i tilegg
Lenke til kommentar

 

Så testet litt med overklokkin... Normalt bilde ved 80Hz, men fikk en feilmelding fra skjermen ved 85Hz... 

85hz kun? 

skjerm til 12k. Just sayin..

 

Jeg har Dell U3415W

 

 

Så testet litt med overklokkin... Normalt bilde ved 80Hz, men fikk en feilmelding fra skjermen ved 85Hz... 

 

Sikkert brukerfeil, eller dårlig kabel :p

 

Fullt mulig. Aldri gjort det før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...