Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama stoler ikke på meg


Anbefalte innlegg

Hei. Har da fått meg dame for rundt 1 mnd siden. Hun er en god og pen jente. Men nå etter vi ble sammen har hun blitt sånn at jeg skal alltid ha aktivert stedstjenester på osv. Hun skal ha fri tilgang til mld, bilder osv på tlf. Og hver gang jeg skal noe må jeg si ifra så hun vet jeg gjør ditt og datt og ikke er hos en jente, altså hun stoler ikke på meg. Hun sier jeg bare må gjøre ting hun er ok med.

får ikke dra på fest uten henne eller noe , skjønner den. Men får heller ikke dra til kompiser etter skolen for hun er redd jeg drar til en jente. Også klikker det dersom

-jeg ikke svarer på tlf

-er aktiv på face men ikke svarer

- er med feil folk 

osv. 

Hun vil aldri ha foreplay når vi har sex heller. noe jeg liker veldig dårlig, jeg mener foreplay er obligatorisk i kjærestesex. kanskje jeg tar feil. 

 

begynner å bli litt lei av å høre at jeg må vise at hun kan stole på meg hele tiden. alt dette sier hun er fordi han forrige hun var sammen med var utro mot henne og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Takk for råd. 



Anonymous poster hash: 85afe...27c
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Høres ut som en galning, kom deg vekk før hun graver seg dypt inn i sjelen din og holder seg fast med klør.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Ta det opp med henne saklig. List opp de tingene du sier her at hun gjør, si det er ubehagelig, og spør om hun kan prøve å dempe sine inngrep i ditt privatliv. Forstår hun det ikke da bør du nok vurdere å gå.

Lenke til kommentar

 

Hei. Har da fått meg dame for rundt 1 mnd siden. Hun er en god og pen jente. Men nå etter vi ble sammen har hun blitt sånn at jeg skal alltid ha aktivert stedstjenester på osv. Hun skal ha fri tilgang til mld, bilder osv på tlf. Og hver gang jeg skal noe må jeg si ifra så hun vet jeg gjør ditt og datt og ikke er hos en jente, altså hun stoler ikke på meg. Hun sier jeg bare må gjøre ting hun er ok med.

får ikke dra på fest uten henne eller noe , skjønner den. Men får heller ikke dra til kompiser etter skolen for hun er redd jeg drar til en jente. Også klikker det dersom

-jeg ikke svarer på tlf

-er aktiv på face men ikke svarer

- er med feil folk 

osv. 

Hun vil aldri ha foreplay når vi har sex heller. noe jeg liker veldig dårlig, jeg mener foreplay er obligatorisk i kjærestesex. kanskje jeg tar feil. 

 

begynner å bli litt lei av å høre at jeg må vise at hun kan stole på meg hele tiden. alt dette sier hun er fordi han forrige hun var sammen med var utro mot henne og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Takk for råd. 

 

Er hun virkelig verdt det maset, så føler du det hun sier. Du velger selv om hun er verdt alt strevet eller ikke. Hadde det vært min drømmedame, har gjort alt hun hadde sagt (som du har beskrevet) - men det finnes grense. Dama di vil bare sikre seg at du ikke er utro, noe som er helt vanlig det norske samfunnet

 

Anonymous poster hash: df8d1...d08

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du gjort noe som har ført til at hun har så lite tillit til deg? Hvis det ikke er tilfellet, så bør du tenke over om forholdet deres er verdt all tiden og energien du må legge i det. Forholdet deres har bare vart en måned og du er allerede lei av usikkerheten hennes. Det kan hende hun forandrer seg hvis du tar en prat med henne om det, men det virker som at hun er ekstremt usikker, og den usikkerheten tar det lang tid å bli kvitt.

Lenke til kommentar

Høres håpløst ut, men du kan jo prøve en "grand gesture" og se om det blir noen bedring. Om så, kan det jo være et lite håp hengende i et tynt snøre. Men seriøst, om ikke dette er ditt livs kjærlighet, så LØP! Det er ikke slik det skal være etter en måned...

Lenke til kommentar

 Dama di vil bare sikre seg at du ikke er utro, noe som er helt vanlig det norske samfunnet

 

Anonymous poster hash: df8d1...d08

 

 

 

Kjære deg, dersom hun vil sikre seg at han ikke er utro. Da er det meget stor sannsynlighet at hun vil være utro selv! hvis vi skal se på statistikk for utroskap

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eksen min kunne tidvis vere litt sånn mot meg, og eg synest det var slitsomt. Det sagt, så gikk det i periodar, og i eit forhold speler ein jo på kvarandre og må gi såpass klare signal at tilliten hennar går opp. Og eg var sikkert ikkje verdas flinkaste til det heile tida. Hadde mange av dei problema med å svare på telefon og å vere online og ikkje svare(eg er stort sett alltid innlogga heime, sjølv om eg er på kro og drikker øl). Dei fleste går jo litt i periodar og er usikre, så eg kan nok vere litt sånn sjølv på dårlege dagar. Sånn sett ser eg begge sitt poeng, og forstår at det ikkje er noko særleg å vere offer for maset. Det er ikkje spesielt moro å vere usikker heller, for ein vil jo ikkje vere det. Det er jo skikkeleg pyton! 
Konklusjonen min er at du ikkje skal la dette definere kjæresten din, at du tar ein prat med ho om det, gir det litt tid til å betre seg og ta det derfrå. Ho sit nok ikkje og viser deg mistillit for å vere kjip. Svært få, om nokon, er sånn.

Lenke til kommentar

Problemet med å spør etter råd på nettforum. "Dama di er ikkje heilt perfekt, seier du? Ho er eit menneske med sine problem? SPRING! FORT!!!". Det blir for svart/kvitt og lite konstruktivt.

 

 

Brukere på nettfora kan bare basere argumentene sine på den informasjonen som er gitt av OP. Dersom informasjonen brukerne får er mangelfull vil også svarene påvirkes av det.

 

Det er ikke brukerne sitt ansvar å synse seg fram til hvilken informasjon som potensielt kan ha blitt utelatt, og gjøre seg opp en mening basert på sin egen mening om hvordan man tror at det hele fungerer i virkeligheten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

typisk mannfolk som kommer med "løøøp hun er gaaal".

 

dere har vært sammen i EN måned.. om hun er usikker så vil hun trenge mer tid til å stole på deg. gi hun informasjonen hun trenger og la henne bli trygg. hun vil mest sannsynlig ikke kontrollere deg men bare være sikker og det er ingenting galt med det. etterhvert setter du grenser for hva du tolererer og når hun er tryggere så er det lettere for henne å gå med på det.

 

ikke vær så streng med hu, det kan hende hun har opplevd noe som gjør at hun er slik. eller at hun har hørt rykter om deg eller noe sånt før og er derfor usikker..



Anonymous poster hash: 87db3...ad0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

 

typisk mannfolk som kommer med "løøøp hun er gaaal".

 

dere har vært sammen i EN måned.. om hun er usikker så vil hun trenge mer tid til å stole på deg. gi hun informasjonen hun trenger og la henne bli trygg. hun vil mest sannsynlig ikke kontrollere deg men bare være sikker og det er ingenting galt med det. etterhvert setter du grenser for hva du tolererer og når hun er tryggere så er det lettere for henne å gå med på det.

 

ikke vær så streng med hu, det kan hende hun har opplevd noe som gjør at hun er slik. eller at hun har hørt rykter om deg eller noe sånt før og er derfor usikker..

 

Anonymous poster hash: 87db3...ad0

 

Jeg har ikke planer om å være en person sin slave i den tiden en jente trenger på å stole på meg. Han får ikke gjøre slik han selv vil, da er det noe alvorlig i veien med forholdet. 

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...