Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Jeg er hebefil, og har lyst til å være venner med jente rundt ti


Anbefalte innlegg

Heisann!

Før dere plukker fram de sterke glosene her, så prøv å ro nerva litt bitte schön.

 

1. Å skjelle meg ut, hjelper IKKE

2. Å fortelle meg at det ikke er greit, hjelper IKKE

 

Da bare hører jeg ikke etter.

Her er hva som hjelper:

 

Å forklare hvordan du som far, mor, bror eller søster, hadde opplevd det, sosialt eller emosjonelt, at ei jente på rundt ti, var venner med en eldre kar på rundt førti.

 

En ting som jeg spesielt er interessert i, er hvordan du tenker rundt dette med å forholde seg til "mistanke" - hadde det vært bedre, om den eldre karen innrømmet at han var seksuelt tiltrukket av mindreårige, men at han ikke var villig til å begå overgrep og har lovet at han aldri skal gjøre noe seksuelt - eller hadde det vært bedre å gå rundt med en mistanke og ikke kunne svart på spørsmål som andre stilte.

Misforstå meg rett: Jeg poster ikke dette for å bli utskjelt, jeg poster dette fordi jeg ønsker innspill, jeg vil gjerne lytte til deres perspektiver og meninger.

Jeg har tidligere vært totalt ærlig med en familie som har små-jenter (og har aldri gjort noe som helst galt), men det var folk som jeg kjente godt og jeg tror de kanskje var usedvanlig tolerante, og jeg tror ikke det funker direkte med en ukjent familie.

Alt jeg ber om er at dere ikke blir for sinte. 

Endret av EinSånnEinJa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal finne en ganske så spesiell familie for at du skal få noe annet enn en fot i ræva for å engang foreslå noe slikt. Du finner den neppe her og neppe får du noen råd til å finne den heller. 

 

Helt ærlig, jeg tror ikke du klarer å være venner med en jente. Du er seksuelt tiltrukket, det funker ikke i lengden, det ved ALLE menn som har vært seksuelt tiltrukket av damer... vennskap er en boble som garantert vil sprekke. Kanskje til og med gjøre deg seksuell aggressiv siden du stimulerer tilstanden din.... ikke vet jeg.... 

Endret av Henrik2k
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Mja, men litt av problematikken her i denne forbindelse, er at de situasjonene hvor det blir begått overgrep, får jo større oppmerksomhet - i media, spesielt - enn alle de situasjonene, og relasjonene, hvor overgrep IKKE forekommer.

Det blir liksom som om media skulle rapportert "Ja idag har det ikke funnet sted ulykker for 99.9999% av bilkjørerne", mot "Det var en grusom front-mot-front kollisjon idag på en eller anna vei ett eller annet sted".

Med på tanken?

Jeg er ikke farlig, jeg er voksen nok til å sette grenser for eksempelvis intim-kontakt - og det har jeg gjort, opp til flere ganger, i respekt for hva andre hadde ment, og jeg kan faktisk også gå til fastlegen og ta meg en sprøyte Depo Provera (kjemisk kastrering), om det hadde hjulpet.

Teller alt det ikke i det hele tatt, som betryggende, for at jeg er ikke den store stygge ulven?

Lenke til kommentar

Hvilken garanti har foreldrene til den lille forsvarsløse jenta for at du ikke er farlig? Man vet aldri. Jeg skal få barn ganske snart, og jeg hadde aldri i mott liv latt henne være med noen godt voksne i det hele tatt. Den sjansen vil jeg virkelig ikke ta. Synes folk kan finne seg venner på rundt egen alder. Du har ingenting med en liten 10-årig jente å gjøre, ved mindre det er niesa di eller noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke farlig, jeg er voksen nok til å sette grenser for eksempelvis intim-kontakt - og det har jeg gjort, opp til flere ganger, i respekt for hva andre hadde ment, og jeg kan faktisk også gå til fastlegen og ta meg en sprøyte Depo Provera (kjemisk kastrering), om det hadde hjulpet.

Altså, ikke fordi det er galt og traumatisk/ødeleggende for jenta?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Jeg er ikke farlig, jeg er voksen nok til å sette grenser for eksempelvis intim-kontakt - og det har jeg gjort, opp til flere ganger, i respekt for hva andre hadde ment, og jeg kan faktisk også gå til fastlegen og ta meg en sprøyte Depo Provera (kjemisk kastrering), om det hadde hjulpet.

Altså, ikke fordi det er galt og traumatisk/ødeleggende for jenta?

 

Øh, du misforstår.

 

For tilfeller hvor barn er "utforskende", har jeg som ansvarlig voksen-person satt grenser.

 

Jeg har aldri, aldri, ALDRI vært "utforskende" med barn selv.

Lenke til kommentar

Øh, du misforstår.

 

For tilfeller hvor barn er "utforskende", har jeg som ansvarlig voksen-person satt grenser.

 

Jeg har aldri, aldri, ALDRI vært "utforskende" med barn selv.

Ok, bra :)

Men vil uansett tro det er best å holde deg unna, for din egen del.

Ellers vil jeg si at voksne som blir venner med barn, uten noe tilknyttning til foreldrene eller aktiviteter, generellt sett ikke blir akseptert av noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Honest Nancy.



Du trenger hjelp. Du burde blitt pålagt hjelp. For du med dine holdninger , er for meg, og sikkert for politiet også å anse som risikabel for samfunnet.
Og jeg VET at jeg ikke betaler 36% i skatt for samfunnet mitt, for at slike som deg skal gå løst og ledig og eventuelt destruere og true livene til mange unge barn.

Du sier at du har kontroll, og ikke går over grenser. SAMTIDIG som du er en selvutnevnt hebefil. 
Alt du sier, all logikken din (mangel derav), alle påstander osv strider imot det faktum av at du er interessert i "vennskap" med jenter i en barnealder av 10. 


Noen her inne som veit om noen lenker til-(på forumet) eller måter å gjøre fagpersonell opplyste om denne "barnevennlige" hebefile karen her ?

For selv om trådstarter mener at sitt brennende ønske om et "vennskap" til en jente på ti år er normalt, så er det for normale mennesker (tilogmed barn) , IKKE greit/normalt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hva tenker du er motivet ditt for å aktivt ville oppsøke jenter på 10 år som du kan være venner med?

Sosial kontakt, livserfaring, ha det kjekt og hyggelig isammen.

 

Jeg er oppriktig glad i dem, og de (hun) er oppriktig glad i meg.

 

Jeg har ikke behov - eller ønske - for sex med henne, jeg klarer meg utmerket godt på egenhånd.

Lenke til kommentar

Du trenger hjelp. Du burde blitt pålagt hjelp. For du med dine holdninger , er for meg, og sikkert for politiet også å anse som risikabel for samfunnet.

 

 

Du har totalt misforstått, og svelga åte som massemedia har lagt ut.

 

Det er et hav av folk som opplever seg tiltrukka av mindre-årige, men som aldri gjør en fandens flue fortred.

 

Og jeg finner meg ikke i å bli putta i bås med overgripere.

 

Til din informasjon, er jeg medlem av VirPed, som er en gruppe folk som erkjenner at de har slike tiltrekninger, men som samtidig ønsker å avstå fra alle former for overgrep, og støtte hverandre.

 

Tøgg litt på den du. Eller bare gå ut av denne tråden, ditt valg.

Lenke til kommentar

Du trenger hjelp. Du burde blitt pålagt hjelp. For du med dine holdninger , er for meg, og sikkert for politiet også å anse som risikabel for samfunnet.

Og jeg VET at jeg ikke betaler 36% i skatt for samfunnet mitt, for at slike som deg skal gå løst og ledig og eventuelt destruere og true livene til mange unge barn.

 

Haldninga hans, som skildra i denne tråden, er å ikkje begå overgrep under noko omstende uansett kva. Det merkast at du har veldig stramme krav for kva haldningar som er trygge for samfunnet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Til din informasjon, er jeg medlem av VirPed, som er en gruppe folk som erkjenner at de har slike tiltrekninger, men som samtidig ønsker å avstå fra alle former for overgrep, og støtte hverandre.

Og hvor akseptert er det i denne gruppen å aktivt oppsøke kontakt/relasjoner til denne aldersgruppen når man ikke har familie eller slektsbånd til barna?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du trenger hjelp. Du burde blitt pålagt hjelp. For du med dine holdninger , er for meg, og sikkert for politiet også å anse som risikabel for samfunnet.

Og jeg VET at jeg ikke betaler 36% i skatt for samfunnet mitt, for at slike som deg skal gå løst og ledig og eventuelt destruere og true livene til mange unge barn.

 

Haldninga hans, som skildra i denne tråden, er å ikkje begå overgrep under noko omstende uansett kva. Det merkast at du har veldig stramme krav for kva haldningar som er trygge for samfunnet.

 

Men samtidig oppsøker faktisk vedkommende aktivt kontakt med den sårbare gruppen. Det forteller meg litt om holdningene som ligger bak.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Når utgangspunktet ditt for å ha kontakt med 10-12 år gamle jenter er at du blir seksuelt tiltrukket av de, så tenker jeg at hvorvidt du kommer til å begå fysiske overgrep for å være irrelevant. Et barn skal ikke måtte oppleve å være i en relasjon med et voksent menneske, når denne relasjonen baserer seg på din seksuelle preferanse/legning.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Hva tenker du er motivet ditt for å aktivt ville oppsøke jenter på 10 år som du kan være venner med?

Sosial kontakt, livserfaring, ha det kjekt og hyggelig isammen.

 

Jeg er oppriktig glad i dem, og de (hun) er oppriktig glad i meg.

 

Jeg har ikke behov - eller ønske - for sex med henne, jeg klarer meg utmerket godt på egenhånd.

 

Og hvilken av disse motivene mener du er verdt risikoen en løper? Du kan gjerne tro og oppriktig mene at du aldri skal begå overgrep, men skulle det nå allikevel skje, er sosial kontakt, livserfaring, ha det kjekt og hyggelig verdt det? Og nå tenker eg fra motsatt side, ikke fra din side. For meg virker det som om du overvurderer sterkt ditt bidrag til relasjonen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...