Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Uansett så er minimum fps mye viktigere enn max fps, eller gjennomsnitt fps også. Det er interessant for noen av oss iallefall å vite hvilken hardware som kreves for å gi f.eks over 60 fps minimum, slik at man aldri dropper under det. Litt vanskelig å få til, men det er jo det man ønsker (eller aldri dropper under 120 fps).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uansett så er minimum fps mye viktigere enn max fps, eller gjennomsnitt fps også. Det er interessant for noen av oss iallefall å vite hvilken hardware som kreves for å gi f.eks over 60 fps minimum, slik at man aldri dropper under det. Litt vanskelig å få til, men det er jo det man ønsker (eller aldri dropper under 120 fps).

 

Nei, minimum fps er totalt uinteressant uten en kontekst. Den må angi noe som du faktisk skal bry deg om. Hva er verst av å ha minimum gjennomsnittlig fps på de 0,1% tregeste sekundene på 120fps, men en gang i løpet av en time så var den nede i 59fps. Eller å ha minimum fps en gang i løpet av en time på 70fps, men gjennomsnittet for de 0,1% tregeste sekundene er 75fps?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her er jeg helt enig, minimum FPS er informasjon som er rakande likegyldig uten å vite hvor ofte du eventuelt dipper ned på dette tallet.

 

Joda er vel enig der. Er bare veldig merkbart de gangene man er i en skyteduell i et spill og fps dropper til 45...grøss og gru. Men hvor ofte er viktigere så klart.

Lenke til kommentar

Når noen har kjøpt både Titan X, GTX1080SLI, og Titan XP. Så misstenker jeg det kan være et tilfelle av å ha mere penger enn vett. En "entusiast" er det nok, bevares. Men det er ikke alltid det samme som noen som vet hva de driver med. ;)

Men at han kommer med egenprodusert materiale er vel bra? Kan jo være han har mere vett en deg også? Skulle gjerne sett deg komme med noen gode biddrag som benchmarks/tester. Du vet jo hvordan ting skal være ;)

Lenke til kommentar

 

Når noen har kjøpt både Titan X, GTX1080SLI, og Titan XP. Så misstenker jeg det kan være et tilfelle av å ha mere penger enn vett. En "entusiast" er det nok, bevares. Men det er ikke alltid det samme som noen som vet hva de driver med. ;)

Men at han kommer med egenprodusert materiale er vel bra? Kan jo være han har mere vett en deg også? Skulle gjerne sett deg komme med noen gode biddrag som benchmarks/tester. Du vet jo hvordan ting skal være ;)

 

 

Joda, men så er det de av oss med mye mer vett en penger også, og ikke nødvendigvis fordi vi har så mye vett ;) Jeg vet uansett ikke om jeg tror det er så stort "marked" for benchmarks med min HW lenger. Ihvertfall ikke som ikke allerede er gjort en haug av ganger allerede. 

 

 

Når noen har kjøpt både Titan X, GTX1080SLI, og Titan XP. Så misstenker jeg det kan være et tilfelle av å ha mere penger enn vett. En "entusiast" er det nok, bevares. Men det er ikke alltid det samme som noen som vet hva de driver med. ;)

Så jeg har ikke vett som har kjøpt 12 1080, hehe :)

Du bruker mye penger på ting jeg kanskje ikke ville gjort, er snakk om prioriteringer. :)

 

 

12 stykker? Tør jeg tippe på at du ikke bruker alle sammen til gaming på likt? Og at de kanskje er i bruk til noe som ikke nødvendigvis går under uvettig? ;)

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

 

12 stykker? Tør jeg tippe på at du ikke bruker alle sammen til gaming på likt? Og at de kanskje er i bruk til noe som ikke nødvendigvis går under uvettig? ;)

 

Han tuller litt med deg. Han bruker korta til folding@home. :p

 

 

Eh ja, det var jo det jeg hintet til når jeg sa at hva han bruker kortene til ikke er uvettig. Folding@Home er jo ganske vettig bruk av kortene mente jeg. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke?

 

Testet med undervolting enda?

 

Jeg klarer 2088 på 0.975V. (Stock er 1.050V). Skal teste 2100 senere i kveld. Mitt kort skalerer ikke så bra med mye ekstra spening. Møter en vegg på 2202. Men det kan forsatt kjøres veldig høyt med lav spenning. Mindre varme - strømforbruk - vinn!

 

EDIT: Har vært stabilt i titals timer med BF4 og folding. Så er ganske sikker på at det er stabilt. Minnet mitt er på 537+.

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...