Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Æsj"-ting i forholdet


Anbefalte innlegg

Dreiv å flire med ein kompis om det for eit par dager siden. Så begynte jeg å lure, korleis har folk flest det i forholdet?
Då tenker jeg på sånne ting som "fising" eller "pele seg i nesa" og andre "ekle" men naturlige ting som? Driv dokke med sånt? Kva med deres bedre halvdel? Kor lenge har dokke vert i forhold før dere startet med det (om dere har gjort noe sånt).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg og dama har vært sammen i snart 2 år, bodd sammen I 7 mnd. Vi prøver og ikke gjøre sånt forran hverandre. Jeg mistenker at jeg fiser endel om natten og jeg bråker nok litt på do (som er veldig lytt), men jeg har en tarmsykdom og dette vet hun. Tror aldri hun har nr 2 forran meg, aldri fisi heller. Bortsett fra en gang mens hun sov. Peller heller ikke nesa forran hverandre lol.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt samme som han over her.

Bortsett fra at jeg er litt sær og ikke klarer å gå på do foran andre. Det kommer rett og slett ikke noe ut da.

Promp, snørr og andre kroppsvæsker er en helt naturlig ting så tar det ikke så tungt. Dessuten så er barnslig humor den beste. Og hva er mer barnslig enn å slippe ut en diger braker og skylde på den eneste andre i rommet? Eller bikkja som ikke er der?

Lenke til kommentar

Har bodd med samboeren i snart 20 år. Han lurer fortsatt på hvordan det høres ut nå jeg promper og det skal han få fortsette å lure på. Han gjør det forann meg og jeg syntes ikke det er verken sexy eller interessant... Heller ganske uappetittelig, og det gidder jeg ikke være om jeg ikke må. ?

Rape gjør jeg. Kan gjøre det på kommando, drithøyt! Jeg ser på det som et talent. ?

Selvsagt driter jeg ikke med andre på badet, det er fullstendig unødvendig så hvorfor gjøre det?

Endret av MissEhrmann
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg og min samboer, vært sammen i 4 år, bodd sammen i 3 år, fiser og prater om bæsj med hverandre. Vi er ekstremt(litt for mye?) komfortable om sånne ting. Feks mens hans sitter på do kan jeg rope: ''Dæven korr du kresta!'' Fjerte konkurranser har også hendt ved et par anledninger. Vi er så barnslige innenfor husets fire vegger... :wow:
Ellers er det vell ingen andre æsj-faktorer som jeg vet om ihvertfall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Virker som dette varierer veldig. :D Jeg fiser mye når jeg er sammen med gutta, men fiser aldri om det er en jente tilstede. Har holdt på med ei jente noen måneder nå og vi verken fiser eller raper når vi er sammen. Det er befriende når jeg er sammen med gutta og slipper å tenke over disse tingene, men jeg har ikke lyst til at jenter skal fise foran meg, så da fiser ikke jeg foran dem heller. Rett og slett.. :)

Raping blir litt annerledes, synes jeg.. og er ikke like ille som fising.. men prøver å ikke rape så mye heller foran jenter..

Endret av Magiii
Lenke til kommentar

Jeg raper og fiser ikke av ''anstendighet'' ikke for å være frekk eller noe, men med tanke på slike ting så er jeg likedan hos hennes familie som når vi er alene. hun derimot har null grenser, raper høyere enn jeg noen gang kunne ha gjort og har som regel bare smygere når det komemr til fising. Lukten kan drepe, men er iaf ikke en dyp lyd som kommer med, dette skjer som regel under dyna (såklart -_-). Jeg har aldri ansett det som uattraktivt, ikke attraktivt heller da. ber henne bare slutte å fise i ett innesluttet rom da de lukter død og fordervelse.

 

veldig glad for at vi har det sånn da, ingen stygge overaskelser og kan le av det i tillegg. Liker veldig godt å være 100% trygg på henne..



Anonymous poster hash: 4d49e...086
Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke direkte noe fast forhold, tror jeg :roll: .. Men har iallefall ett slags forhold der både jeg og hun tåler at det lukter litt stivt etter ett dobesøk, og fising i senge er tillatt. Jeg er vel litt mer løsslippen med å la det brake løs, mens hun er mer forsiktig.. Noe som har gjort at jeg mer eller mindre komanderer henne til å slippe løs litt leven da hun holder seg og for vondt i magen da hun er litt mer beskjeden..

 

Det å fise er vel noe av det mest naturlige vi bare må gjøre, og det er smertefult og holde seg til tider.. Ellers kan jeg vel nevne ei dame jeg ble kjent med og overnatta hos meg en liten periode.. Der var det da fising og fjas fra dag en.. rap, fis og nesepilling.. Og det ble bare slik etter at vi ble kjent i fylla og det ble rimelig fjasete fra dag en.. Men nå er det vel litt slik at jeg må bare ha ei som tåler slikt også, da jeg ikke ville følt meg hjemme uten at jeg får lov til å gjøre det jeg ellers gjør alene.. :grin2:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...