Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 Norge - Sesong 7 (Mandag-torsdag kl. 22:30) | *Spoilerfri tråd*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hehe, overraskende av Kevin å ta ut Pierre! Logisk, men hadde ikke trodd at han turte det. 

 

Og vinner han PH så blir han å slippe kula også.

 

"Du ser den Martine? Vi bare stod og schikket på hverandre så lenge, og jeg var schjkhempenervøs, lizzm, så jeg glapp den kula, men du skal få fem tusen av meg, det er så sykt fortjent, azz.".

 

Ser det for meg!

Endret av Haakon*
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Neineinei.. Ikke de jeg ville skulle vinne. Mitt siste håp var at Pierre skulle slippe kula, men det skjedde jo så klart ikke (kanskje ikke så overraskende siden de ble kjærester på utsiden etterpå). Menmen, gratulerer til Martine og Pierre!

 

Hvorfor CF og Elin ikke stemte på Sara skjønner jeg ikke.

Lenke til kommentar

Fantastisk latterlig, forskjellsbehandling på sitt aller ypperste.

Håpet på Sara og Harald, at Pierre vinner er forsåvidt helt greit.

 

CF må være den største tullingen som har vært med. Sto for noen dager siden og sa at han syns Sara var den mest verdige vinneren av alle som var med. Like etterpå ofret han henne for Elin, og så presterer han å gå imot henne i finalen.

At Elin fulgte etter var jo mindre overraskende, hun hadde jo diltet etter bak hvem som helst så lenge CF sto der.

Sara har jobbet for å redde ræva til begge to, og de går til paret som hele tiden har forsøkt å få dem ut. Gratulerer med dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Audun må ha gjort noe annet enn å "bitchslappe" Kevin. Jeg ser ikke på det som vold, heller en wakeup-call på at nok er nok. Han må ha gjort noe i tillegg som resulterte i konsekvensen.

 

Dette må ha vært tidenes kjedligste finale. Pierre og Martine mot Harald og Sara. Hvem som ville bli vinneren har jo vært klart siden de ble satt opp mot hverandre.

 

Fordi Harald var i finalen unna jeg ikke han å være vinner av PH, han har vært ute av hotellet i 6 uker og kom inn igjen når nedoverbakken mot finalen startet. Sara var en vinner fra dag 1 - og er skuffet over at hun ikke tok med pengene hjem. Likevel synes jeg at Pierre og Martine er verdige vinnere, de har stått sammen lenge, spilt spillet, bydd på seg selv, laget show...

 

Nå gleder vel enkelte seg til å innta Rhodos i sommer og fortsette festingen der..  :thumbs:

Lenke til kommentar

Sara var den som spilte spillet best og holdt lengst uten å bli kastet ut, så sånn sett var hun den som fortjente å vinne. Jeg tror det at hun stod med Harald ødela for henne, da han var mislikt av flere og seilte inn igjen på hotellet rett før finalen. Det må være derfor CF og Elin og ikke stemte på dem.

 

Dette er den første sesongen av PH jeg har sett på hele veien i gjennom og ikke bare de første par ukene, noe som har mest å gjøre med at jeg likte gjengen som var der nå bedre enn noen de som har vært før. Når det kommer til ren underholdningsverdi må jeg si at Christer og Kevin tok kaka, måtte le nesten hver gang de åpnet munnen og spesielt Christer sin innsjekk med gummistøvel-vitsen må være den beste jeg har sett.

 

Ellers synes jeg at spillet kanskje ble overstyrt litt for mye av tilfeldigheter helt utenfor deltagernes kontroll. Jeg vet ikke om det har vært sånn i alle sesongene, men måten enkelte ryker ut på rene tilfeldigheter og andre får flere nye sjanser mens mange ikke gjør det, får det til å virke som 50% spill og 50% lotteri. Jeg tenker det ville vært bedre hvis produsentene styrte mindre og det var mer overlatt til spillet.

Lenke til kommentar

Sara var den som spilte spillet best og holdt lengst uten å bli kastet ut, så sånn sett var hun den som fortjente å vinne. Jeg tror det at hun stod med Harald ødela for henne, da han var mislikt av flere og seilte inn igjen på hotellet rett før finalen. Det må være derfor CF og Elin og ikke stemte på dem.

 

Dette er den første sesongen av PH jeg har sett på hele veien i gjennom og ikke bare de første par ukene, noe som har mest å gjøre med at jeg likte gjengen som var der nå bedre enn noen de som har vært før. Når det kommer til ren underholdningsverdi må jeg si at Christer og Kevin tok kaka, måtte le nesten hver gang de åpnet munnen og spesielt Christer sin innsjekk med gummistøvel-vitsen må være den beste jeg har sett.

 

Ellers synes jeg at spillet kanskje ble overstyrt litt for mye av tilfeldigheter helt utenfor deltagernes kontroll. Jeg vet ikke om det har vært sånn i alle sesongene, men måten enkelte ryker ut på rene tilfeldigheter og andre får flere nye sjanser mens mange ikke gjør det, får det til å virke som 50% spill og 50% lotteri. Jeg tenker det ville vært bedre hvis produsentene styrte mindre og det var mer overlatt til spillet.

Lotteri er det nok ikke helt, mye kalkulert fra produsent sin side for å beholde deltagerne med mest underholdningsverdi. Husker jo første sesong da Petter Pilgaard egentlig røk ut, men så, "hokus pokus" var det en twist som gjorde at en fyr kunne ofre seg for at Petter Pilgaard kunne bli. Stakkaren følte vel på presset og måtte forlate PH.

Lenke til kommentar

Audun må ha gjort noe annet enn å "bitchslappe" Kevin. Jeg ser ikke på det som vold, heller en wakeup-call på at nok er nok. Han må ha gjort noe i tillegg som resulterte i konsekvensen.

Jeg anser det heller ikke som vold, men det var rett og slett svært, svært unødvendig, og direkte kvalmt. Audun tapte mye ansikt der, etter min mening. Helt tragisk måte å snakke til folk på, og når han attpåtil fortsetter etter at Kevin har innsett alvoret, utelukkende for å kjekke seg, da fortjener han å ikke få stemme. Rett og slett tragisk oppførsel, som det er svært synd kommer fra et voksent menneske.

Lenke til kommentar

Bedritent gjort, helt klart, og jeg mista også mye respekt for han. Tidligere har han vært ganske festlig, og selv om han har en arrogant holdning, har det på en måte vært gjort så gjennomført at det blir komisk. Men den oppførselen der er ikke greit. Reagerte også når han og Pierre snakka ned Christer.

Så straffen til Audun var det ikke noe å si på. Det som er problemet er hvorfor Martine ikke fikk noen reaksjon på sin voldsbruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...