Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 Norge - Sesong 7 (Mandag-torsdag kl. 22:30) | *Spoilerfri tråd*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.side2.no/underholdning/10-ting-du-ikke-visste-om-paradise-hotel/3422786025.html

 

"Det er aldri helg inne på «Paradise Hotel», avslører Line Vee Hanum. En uke på «Paradise Hotel» er nemlig fire dager, og ikke syv. En «Paradise»-uke varer fra mandag til torsdag, slik som det sendes på TV. Dette vil si at selv om det er parseremoni hver torsdag på TV, så er det i virkeligheten parseremoni hver fjerde kveld for deltakerne."

 

Jeg trodde de hadde fredag til søndag til avslapning og moro. Hvis det er sånn at det er spill og ting som skjer hver eneste dag, så må man gå med nervene i kontinuerlig høyspenn. Det høres ikke mye avslappende ut.

Lenke til kommentar

Jeg likte Mathias, men når han faktisk ikke klarer å gjemme det våpenet i løpet av 20 minutter, så er det egentlig like greit at han tar konsekvensene av det selv.

Jeg tror det var en drøy overdrivelse da Sara (?) sa han var på rommer i 20 min. Men fortsatt ganske tamt av Mathias, ja. 

Lenke til kommentar

 

Jeg likte Mathias, men når han faktisk ikke klarer å gjemme det våpenet i løpet av 20 minutter, så er det egentlig like greit at han tar konsekvensene av det selv.

Jeg tror det var en drøy overdrivelse da Sara (?) sa han var på rommer i 20 min. Men fortsatt ganske tamt av Mathias, ja. 

 

 

20 minutter var nok i det lengste laget ja, men jeg vil anta at han hadde minimum 10-15 minutter på seg. Det som er irritererende er at han først går rundt og åpenbart prøver å finne gjemmesteder (på solo!), men klarer ikke å gjemme den. I stedenfor ruller han seg i senga med kniven i hånda. Enten er han retard, eller så vet jeg ikke...

Lenke til kommentar

 

 

Jeg likte Mathias, men når han faktisk ikke klarer å gjemme det våpenet i løpet av 20 minutter, så er det egentlig like greit at han tar konsekvensene av det selv.

Jeg tror det var en drøy overdrivelse da Sara (?) sa han var på rommer i 20 min. Men fortsatt ganske tamt av Mathias, ja. 

 

 

20 minutter var nok i det lengste laget ja, men jeg vil anta at han hadde minimum 10-15 minutter på seg. Det som er irritererende er at han først går rundt og åpenbart prøver å finne gjemmesteder (på solo!), men klarer ikke å gjemme den. I stedenfor ruller han seg i senga med kniven i hånda. Enten er han retard, eller så vet jeg ikke...

 

 

Han er lettere tilbakestående. Glad han røk ut. Han ble bare kjedeligere og kjedeligere.

John fortjener en sjans.

 

Edit: Forøvrig jævla sjukt at John har overlevd denne uka når han ikke kan en drit eller har visst hvordan de tidligere ukene har endt.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Mathias har bare seg selv å takke, når han roter det til sånn. Hvor vanskelig kan det være å gjemme en liten lekekniv, kunne da vel bare putta den i shortsen. :p

 

Det har jeg tenkt ved flere anledninger. Jeg lurer på om produsentene har laget noen regler for hvordan ting kan gjemmes, for å gjemme kniven i badebuska må være det første man tenker på.

Lenke til kommentar

Hva var grunnen til å ikke sende hjem Pierre? Det er så irriterende å sitte å se på ham og Martine skli igjennom uke etter uke, uten at de andre deltakerne en gang tenker tanken på å sende dem ut.

 

Sara S hadde en gylden mulighet til å bli kvitt det sterkeste paret der inne, men var til syvende og sist for feig til å ta et slikt valg. Og jeg som trodde hun var den smarteste der inne.

Endret av Christiαno
Lenke til kommentar

Hva var grunnen til å ikke sende hjem Pierre? Det er så irriterende å sitte å se på ham og Martine skli igjennom uke etter uke, uten at de andre deltakerne en gang tenker tanken på å sende dem ut.

 

Sara S hadde en gylden mulighet til å bli kvitt det sterkeste paret der inne, men var til syvende og sist for feig til å ta et slikt valg. Og jeg som trodde hun var den smarteste der inne.

 

Er helt enig. Grunnen til at Audun måtte forlate hotellet var jo i bunn og grunn for å ødelegge noe av alliansen Pierre og Martine hadde.

Lenke til kommentar

Hva var grunnen til å ikke sende hjem Pierre? Det er så irriterende å sitte å se på ham og Martine skli igjennom uke etter uke, uten at de andre deltakerne en gang tenker tanken på å sende dem ut.

 

Sara S hadde en gylden mulighet til å bli kvitt det sterkeste paret der inne, men var til syvende og sist for feig til å ta et slikt valg. Og jeg som trodde hun var den smarteste der inne.

Ja!! 

Lenke til kommentar

Jeg tror resonnementet der var at Pierre og Harald er gode venner, og Harald er Saras partner. Hvis vi skal snakke om seiling er det ingen som har seilt så mye som Audun. I noe tilfelle virker det som om Sara S nå har fått en ny allianse på beina for å få ut Pierre neste uke, og at Harald er med på det. Sara S er definitivt en verdig vinner av denne sesongen, ved siden av Pierre. Begge har klart seg siden begynnelsen uten å bli sendt ut en eneste gang, selv om det var nære på for Sara S.

Lenke til kommentar

Har selv vært litt frem og tilbake på om jeg liker Sara S eller ikke, til tider var det litt vel mye dobbeltspill syns jeg, men totalt sett er hun en av de mest reale som er der inne. Det morsomme hadde egentlig vært om Sara vant sammen med Harald, som tidlig var erkefiender. Eller evt. Pierre. :)

Lenke til kommentar

Har selv vært litt frem og tilbake på om jeg liker Sara S eller ikke, til tider var det litt vel mye dobbeltspill syns jeg, men totalt sett er hun en av de mest reale som er der inne. Det morsomme hadde egentlig vært om Sara vant sammen med Harald, som tidlig var erkefiender. Eller evt. Pierre. :)

 

Hun blir ikke å vinne sammen med noen, om hun står med kula, så blir enten hun eller en annen gutt å kaste den i bakken. Hun er ikke til å stole på, og guttene vet det.

 

Dessuten var det smart av Sara å ikke sende ut Pierre, for da hadde Audun stått med Martine i en eventuell finale. Pierre hadde overtalt alle til å stemme på Audun og Martine. Nå kan Sara vise tillitt til Pierre og senere få ut Martine. Hvis Sara og Pierre står i en finale blir de antageligvis å vinne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...