Gå til innhold

Darksiders 2 kjem til PlayStation 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tegn på at det fortsatt er håp for Darksiders 3? Synes i så fall de bør legge ved det første Darksiders også. :)

 

At nordic games slenger seg på remaster versjon bølgen på ps4 har ingenting med DS3 å gjøre.

 

Er helt idioti å kjøre en oppusset utgave av det dårligste av de 2. Er vel få som kjøper og spiller 2 ern istedet for 1ern.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Har spilt gjennom begge, og personlig likte jeg nr. 2 bedre enn 1. Det første hadde sin sjarm og War var en awesome karakter, men miljøene ble litt for ensidig.
2-ern sin feil igjen lå i de alt for store ambisjonene og den halveise utførelsen i rpg-elementene. Den store verden ble mer eller mindre som en unødvendig stor kulisse for å gi intrykk av en mer åpen verden. Bossfightene i begge spillene er det som jeg husker jeg likte best. Ikke vanskelige, men svært underholdende.
Håper de mekker en nr. 3 med tid og stundom. Pestilence hadde vært kult å spille som neste gang.

 

...men begge burde fått seg en oppgradering som allerede nevnt her.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Fikk dette spillet 8/10 ? Er det ingen her som hadde de bugsa jeg hadde? Spillet skrudde jo av seg veldig ofte og den ene side questen fikk jeg aldri fullført noe som gjorde at jeg ikke starta new game+. Jeg gjorde alt sammen og hadde mitt siste quest som fikk spillet til og skru av seg hver gang jeg prøvde den. Det gjør det fortsatt idag. Spillet var gøy, men for irriterendes pga bugs.

 

Darksiders 2 er det spillet jeg har spilt med mest irriterendes bugs. Altså når man ikke kan fullføre spillet 100% så er det ikke værre. Spillet skulle aldri vært gitt ut og ihvertfall ikke lage samma søpla til PS4. Deilig og se dem gå konkurs egentlig.

Lenke til kommentar

Fikk dette spillet 8/10 ? Er det ingen her som hadde de bugsa jeg hadde? Spillet skrudde jo av seg veldig ofte og den ene side questen fikk jeg aldri fullført noe som gjorde at jeg ikke starta new game+. Jeg gjorde alt sammen og hadde mitt siste quest som fikk spillet til og skru av seg hver gang jeg prøvde den. Det gjør det fortsatt idag. Spillet var gøy, men for irriterendes pga bugs.

 

Darksiders 2 er det spillet jeg har spilt med mest irriterendes bugs. Altså når man ikke kan fullføre spillet 100% så er det ikke værre. Spillet skulle aldri vært gitt ut og ihvertfall ikke lage samma søpla til PS4. Deilig og se dem gå konkurs egentlig.

 

Jeg har mange timer på både Darksiders 1 og 2, og har aldri opplevd disse problemene.

 

Det eneste jeg husker var at det var en kiste på det første spillet som viste seg på kartet, men ikke fysisk.

Sinssykt irriterende å være på 99% og ikke få fullført på grunn av en bug, men jeg vil ikke si at det gjorde spillet dårlig av den grunn.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...