Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble plutselig kontaktet av en kar online når jeg og en kompis havnet i public rom. Plutselig hadde vi 2 teammates å ta heists med som viste va de holdte på med. Gikk gjennom Humane Raid's heistet med dem uten problem, på hard selvfølgelig. Hadde gjordt det før på Xbox One, men var for å vise kompisen min.

 

Gjorde også siste heistet ilag med dem. Kom inn rett på heistet så fikk godt med penger.

 

Har litt over 2 millioner. Klarte å samle nærmere 7-800.000 bare i går. Holder på å spare til hydra.

 

Tadd noen screenshots litt nå og da:

oCKs50N.jpgf5NUNTN.jpgENv3VcD.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har stjålet et militærhelikopter som det står marines på, men det er vel ingen helipad eller plass for helikoptere å få tak i online.

Noen som vet om det er mulig?

Blir skitt å logge ut å miste det  :nei:

Nei det tror jeg ikke.

Det er kun når du kjøper fly/helikopter, så om du har funnet et helikopter så kan du nok ikke ta vare på det.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som blir helt i hundre når du ser at noen har en bounty på seg? :p

Jeg slipper alt og gjør mitt beste for å få tak i fyren da, selv om jeg ikke alltid vet hvor stor bountyen er på.

 

Isted så var jeg heldig med at fyren stod på fortauet men en sniper rifle og siktet i en annen retning, kjørte han rett ned og spanderte noen kuler på han også :p Synd at bounty kun var på 1000

Men han ble sinna som bare det, følgte etter meg over store deler av brettet, til jeg fikk lurt han inn i en trang gate hvor jeg hadde lagt en proxy mine, hihi.

Kosta meg 6000 siden jeg sprengte bilen hans men men, var forsatt en artig opplevelse :p

Lenke til kommentar

Bounties er sinnsykt festlig! 

 

Hadde et crew som dreiv helvete i en session her rett før helga. Ble satt en 10mill bounty elns på en av dem. Han gjemte seg på et tak mens to andre defenda ham. Folk gikk totalt apeshit. Tidenes manhunt, folk skreik å skrålte over micene sine i sikkert 45 minutter før noen endelig naila ham, da ble det plutselig et helvetes spetakkel fra han som satt bountien :D

Lenke til kommentar

 

Er det noen oversikt noe sted som rangerer alle bilene i spillet på fart osv?

 

Den beste jeg har funnet:

 

 

 

Var veldig bra denne, han har også laget en liste som skiller mellom classer også ser jeg:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1nQND3ikiLzS3Ij9kuV-rVkRtoYetb79c52JWyafb4m4/htmlview?sle=true#

 

Akkurat toppfart på bilene er ikke notert her ser det ut som men fin oversikt alikevel. Han har tross alt testet over 200 forskjellige biler :p

Lenke til kommentar

 

Var veldig bra denne, han har også laget en liste som skiller mellom classer også ser jeg:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1nQND3ikiLzS3Ij9kuV-rVkRtoYetb79c52JWyafb4m4/htmlview?sle=true#

 

Akkurat toppfart på bilene er ikke notert her ser det ut som men fin oversikt alikevel. Han har tross alt testet over 200 forskjellige biler :p

 

Men litt rart at forskjellen var såpass stor mellom Zentorno og Adder? Adder er jo den raskeste bilen som oppgitt inne i spillet. Vinner Zentorno såpass mye på litt raskere akselerasjon kanskje?

Lenke til kommentar

 

 

Var veldig bra denne, han har også laget en liste som skiller mellom classer også ser jeg:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1nQND3ikiLzS3Ij9kuV-rVkRtoYetb79c52JWyafb4m4/htmlview?sle=true#

 

Akkurat toppfart på bilene er ikke notert her ser det ut som men fin oversikt alikevel. Han har tross alt testet over 200 forskjellige biler :p

 

Men litt rart at forskjellen var såpass stor mellom Zentorno og Adder? Adder er jo den raskeste bilen som oppgitt inne i spillet. Vinner Zentorno såpass mye på litt raskere akselerasjon kanskje?

 

 

Ja når du sier det, har jo sett andre videoer hvor Adder har blitt kåret til den raskeste bilen i spillet, også i konkurranse med Zentorno. Kan vel ha noe å si på test banen og svinger/akselerasjon ja.

Lenke til kommentar

 

Men han ble sinna som bare det, følgte etter meg over store deler av brettet, 

1) Collect bounty

2) Enable passive mode

3) Lol!

4) ????

5) Profit!

 

 

Ja jeg kunne gjort det. Men synes det var mye gøyere å ha han etter meg.

Hadde det ikke vært for at jeg disconnected så hadde jeg hooppet i et helikopter eller fly :p

Lenke til kommentar

Virker som det er veldig mange som spiller med kontroller online, vertfall på freeroam. Grunnen til jeg tror dette er at aimen til folk er helt latterlig, kan løpe rundt og drepe folk fra morgen til kveld uten å frykte for mitt eget liv virker det som, eneste som utgjør en trussel er om noen tar opp rocket launcher, ellers er samtlige dø før de knapt får avfyrt ett skudd i foten min. Ble tidligest i går beskyldet for å cheate å hele lobbyen ble oppfordret til å rapportere meg. For bare håpe at det å ha helt ok aim ikke får meg bannet nå da...

Lenke til kommentar

 

 

 

Var veldig bra denne, han har også laget en liste som skiller mellom classer også ser jeg:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1nQND3ikiLzS3Ij9kuV-rVkRtoYetb79c52JWyafb4m4/htmlview?sle=true#

 

Akkurat toppfart på bilene er ikke notert her ser det ut som men fin oversikt alikevel. Han har tross alt testet over 200 forskjellige biler :p

 

Men litt rart at forskjellen var såpass stor mellom Zentorno og Adder? Adder er jo den raskeste bilen som oppgitt inne i spillet. Vinner Zentorno såpass mye på litt raskere akselerasjon kanskje?

 

 

Ja når du sier det, har jo sett andre videoer hvor Adder har blitt kåret til den raskeste bilen i spillet, også i konkurranse med Zentorno. Kan vel ha noe å si på test banen og svinger/akselerasjon ja.

 

 

Se første videoen i serien for å se hvordan testene ble utført. Dette handler IKKE kun om toppfart, men om "overall performance" som det heter på nynorsk - ala TopGear Test Track.

Lenke til kommentar

 

 

 

Var veldig bra denne, han har også laget en liste som skiller mellom classer også ser jeg:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1nQND3ikiLzS3Ij9kuV-rVkRtoYetb79c52JWyafb4m4/htmlview?sle=true#

 

Akkurat toppfart på bilene er ikke notert her ser det ut som men fin oversikt alikevel. Han har tross alt testet over 200 forskjellige biler :p

 

Men litt rart at forskjellen var såpass stor mellom Zentorno og Adder? Adder er jo den raskeste bilen som oppgitt inne i spillet. Vinner Zentorno såpass mye på litt raskere akselerasjon kanskje?

 

 

Ja når du sier det, har jo sett andre videoer hvor Adder har blitt kåret til den raskeste bilen i spillet, også i konkurranse med Zentorno. Kan vel ha noe å si på test banen og svinger/akselerasjon ja.

 

 

Stikkordet er "Fully Upgraded". Da er Zentoro best, visstnok (Broughy har en eldre test uten oppgraderinger også). Her er "beviset":

 

Endret av Orwandel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bounties er sinnsykt festlig! 

 

Hadde et crew som dreiv helvete i en session her rett før helga. Ble satt en 10mill bounty elns på en av dem. Han gjemte seg på et tak mens to andre defenda ham. Folk gikk totalt apeshit. Tidenes manhunt, folk skreik å skrålte over micene sine i sikkert 45 minutter før noen endelig naila ham, da ble det plutselig et helvetes spetakkel fra han som satt bountien :D

 

10 mill bounty satt av en spiller på en annen? What? Trodde det var 10k som var max jeg (hvor da 9k går til han som claimer den)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Virker som det er veldig mange som spiller med kontroller online, vertfall på freeroam. Grunnen til jeg tror dette er at aimen til folk er helt latterlig, kan løpe rundt og drepe folk fra morgen til kveld uten å frykte for mitt eget liv virker det som, eneste som utgjør en trussel er om noen tar opp rocket launcher, ellers er samtlige dø før de knapt får avfyrt ett skudd i foten min. Ble tidligest i går beskyldet for å cheate å hele lobbyen ble oppfordret til å rapportere meg. For bare håpe at det å ha helt ok aim ikke får meg bannet nå da...

Tror ikke aimen er problemet, heller det at det krever så latterlig mange skudd for å knerte folk (med unntak av sniper, men det er sjelden hensiktsmessig å bruke). Jeg har sikkert blitt drept 30 ganger i free roam, og har vel 2 kills eller noe sånt. Har gitt opp å skyte folk da selv headshots ikke hjelper noe særlig. Prøver å unngå folk da jeg er i free roam først og fremst for transport og å kjøpe ting, men vil noen skyte meg gidder jeg ikke bruke penger på kuler som ikke duger til forsvar likevel. Foretrekker COD sånn sett, der er jeg langt bedre enn snittet pga. rask aim og folk som dør på 3 kuler. I GTA er jeg nok dårligere enn snittet i alt av versus modes.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Bounties er sinnsykt festlig!

 

Hadde et crew som dreiv helvete i en session her rett før helga. Ble satt en 10mill bounty elns på en av dem. Han gjemte seg på et tak mens to andre defenda ham. Folk gikk totalt apeshit. Tidenes manhunt, folk skreik å skrålte over micene sine i sikkert 45 minutter før noen endelig naila ham, da ble det plutselig et helvetes spetakkel fra han som satt bountien :D

Hvordan fikk du bounty på 10mill?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...