Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

 

Virker som det er veldig mange som spiller med kontroller online, vertfall på freeroam. Grunnen til jeg tror dette er at aimen til folk er helt latterlig, kan løpe rundt og drepe folk fra morgen til kveld uten å frykte for mitt eget liv virker det som, eneste som utgjør en trussel er om noen tar opp rocket launcher, ellers er samtlige dø før de knapt får avfyrt ett skudd i foten min. Ble tidligest i går beskyldet for å cheate å hele lobbyen ble oppfordret til å rapportere meg. For bare håpe at det å ha helt ok aim ikke får meg bannet nå da...

Tror ikke aimen er problemet, heller det at det krever så latterlig mange skudd for å knerte folk (med unntak av sniper, men det er sjelden hensiktsmessig å bruke). Jeg har sikkert blitt drept 30 ganger i free roam, og har vel 2 kills eller noe sånt. Har gitt opp å skyte folk da selv headshots ikke hjelper noe særlig. Prøver å unngå folk da jeg er i free roam først og fremst for transport og å kjøpe ting, men vil noen skyte meg gidder jeg ikke bruke penger på kuler som ikke duger til forsvar likevel. Foretrekker COD sånn sett, der er jeg langt bedre enn snittet pga. rask aim og folk som dør på 3 kuler. I GTA er jeg nok dårligere enn snittet i alt av versus modes.

 

 

Samme her. Jeg gidder som oftest ikke å krige med folk i free roam. Ain't nobody got time for that shit. Jeg er i free roam for å putte penger i banken, oppgradere bilene mine, utforske kartet eller planlegge mitt neste brekk. Om noen skyter meg, ignorere jeg de stort sett. Hvis de blir plagsomme, setter jeg på passiv mode. Det har skjedd at jeg har drept noen tilbake, eller tatt min dyreste bil og fått de til å sprenge den opp for å ta meg, men har som oftest andre ting fore. Hvis jeg er i humør for å krige, velger jeg heller et oppdrag hvor alle er interessert i å skyte hverandre så slipper jeg å plage folk som ikke er interessert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Bounties er sinnsykt festlig!

 

Hadde et crew som dreiv helvete i en session her rett før helga. Ble satt en 10mill bounty elns på en av dem. Han gjemte seg på et tak mens to andre defenda ham. Folk gikk totalt apeshit. Tidenes manhunt, folk skreik å skrålte over micene sine i sikkert 45 minutter før noen endelig naila ham, da ble det plutselig et helvetes spetakkel fra han som satt bountien :D

Hvordan fikk du bounty på 10mill?

 

Hacking.

Lenke til kommentar

Det er ikke mulig å selge våpen sant?

For jeg begynner å bli gal av å klikke igjennom 8 forskjellige pistoler og x-antall andre våpen grupper.

Kunne ønskt det gikk an å favorisere våpen og kun få de fram.

 

Det å skifte våpen når du sitter i bil er et marerritt, synes jeg.

Jeg tror ikke at TAB blir brukt til noe spesielt når man sitter i bilen, da kunne man fint fått fram det hjulet.

 

Noen andre som merker en "bug" når de chatter, om man skriver ord med bokstaven F så kan man være så uheldig å hoppe ut av bilen/flyet man sitter i.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

 

 

Bounties er sinnsykt festlig!

 

Hadde et crew som dreiv helvete i en session her rett før helga. Ble satt en 10mill bounty elns på en av dem. Han gjemte seg på et tak mens to andre defenda ham. Folk gikk totalt apeshit. Tidenes manhunt, folk skreik å skrålte over micene sine i sikkert 45 minutter før noen endelig naila ham, da ble det plutselig et helvetes spetakkel fra han som satt bountien :D

Hvordan fikk du bounty på 10mill?

 

Hacking.

 

Aner ikke tbh, har ikke brukt systemet noe spes selv så vet ikke engang hva maxtaket er, hadde jeg visst det var så unormalt så hadde jeg tatt screenshot av det. Både jeg og brodern gikk full seal team for å få knerta fyren.

 

Kom standardbeskjeden "player placed xxxx$ bounty on player2" eller hva enn det er. Der beløpet var 10199999$

Lenke til kommentar

 

 

Var veldig bra denne, han har også laget en liste som skiller mellom classer også ser jeg:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1nQND3ikiLzS3Ij9kuV-rVkRtoYetb79c52JWyafb4m4/htmlview?sle=true#

 

Akkurat toppfart på bilene er ikke notert her ser det ut som men fin oversikt alikevel. Han har tross alt testet over 200 forskjellige biler :p

 

Men litt rart at forskjellen var såpass stor mellom Zentorno og Adder? Adder er jo den raskeste bilen som oppgitt inne i spillet. Vinner Zentorno såpass mye på litt raskere akselerasjon kanskje?

 

 

Når det gjelder ren toppfart, er vel Z-type som har høyest, selv om ingen av de kommer opp på toppfarten som er beskrevet på nettsiden. Det er bare sprøyt, eller en verdi som ikke tar hensyn til luftmotstand (som er en faktor i spillet).

 

Lenke til kommentar

Jeg tror du kan droppe våpen i online med F10 eller F9. Jeg har ikke prøvd det selv, men jeg har lagt merke til en prompt som dukker opp i blant.

 

 

Du kan kaste fra deg våpen. Y på Xbox-gamepad, trekant på PS-gamepad, F9 på tastatur.

 

Ja, kom på det nå. Men det hadde vært fint om det var mulig å selge våpenet man har kjøpt for mange tusen $.

 

 

Herregud, de som har gjort oppdraget Titan Job, vet at det ikke er et SÅ vanskelig oppdrag.

Første forsøk, drepte alle sammen og fikk Titan av gårde. Så ser jeg i chatten at fyren som flyr glemte å ta ned hjulene, og landet i feil ende av rullebanen, fail.

Andre forsøk så klarer piloten å kræsje eller noe.

Det tok 5-6 forsøk før noen klarte å lande det jævla flyet.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

 

 

 

Var veldig bra denne, han har også laget en liste som skiller mellom classer også ser jeg:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1nQND3ikiLzS3Ij9kuV-rVkRtoYetb79c52JWyafb4m4/htmlview?sle=true#

 

Akkurat toppfart på bilene er ikke notert her ser det ut som men fin oversikt alikevel. Han har tross alt testet over 200 forskjellige biler :p

 

Men litt rart at forskjellen var såpass stor mellom Zentorno og Adder? Adder er jo den raskeste bilen som oppgitt inne i spillet. Vinner Zentorno såpass mye på litt raskere akselerasjon kanskje?

 

 

Når det gjelder ren toppfart, er vel Z-type som har høyest, selv om ingen av de kommer opp på toppfarten som er beskrevet på nettsiden. Det er bare sprøyt, eller en verdi som ikke tar hensyn til luftmotstand (som er en faktor i spillet).

 

 

Men videoen viser vel stock og ikke fullt modifisert?

Lenke til kommentar

 

Jeg tror du kan droppe våpen i online med F10 eller F9. Jeg har ikke prøvd det selv, men jeg har lagt merke til en prompt som dukker opp i blant.

 

 

Du kan kaste fra deg våpen. Y på Xbox-gamepad, trekant på PS-gamepad, F9 på tastatur.

 

Ja, kom på det nå. Men det hadde vært fint om det var mulig å selge våpenet man har kjøpt for mange tusen $.

 

 

Herregud, de som har gjort oppdraget Titan Job, vet at det ikke er et SÅ vanskelig oppdrag.

Første forsøk, drepte alle sammen og fikk Titan av gårde. Så ser jeg i chatten at fyren som flyr glemte å ta ned hjulene, og landet i feil ende av rullebanen, fail.

Andre forsøk så klarer piloten å kræsje eller noe.

Det tok 5-6 forsøk før noen klarte å lande det jævla flyet.

 

 

På grunn av at det oppdraget ser ut som det dukker opp veldig ofte, har jeg gjort det så mange ganger nå at jeg kan nærmest gjøre det i blinde, så da er det veldig frustrerende de (heldigvis) få gangene noen kuker det til. Hvis det er en erfaren gjeng, så bare kjører vi rett inn i hangaren med to cheese mobiler (les: Armored Kuruma) mens en hopper rett inn i flyet og smyger seg forbi traileren mens det tar av - omtrent før vi har drept noen.

 

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Når det gjelder ren toppfart, er vel Z-type som har høyest, selv om ingen av de kommer opp på toppfarten som er beskrevet på nettsiden. Det er bare sprøyt, eller en verdi som ikke tar hensyn til luftmotstand (som er en faktor i spillet).

Men videoen viser vel stock og ikke fullt modifisert?

 

Mjo, men det som gjør at Z-type er raskest er hovedsaklig lav drag (lavest i hele spillet tror jeg), så jeg vil tro den er raskest etter oppgradering også, selv om jeg ikke husker helt om det stemmer. 

Lenke til kommentar

Noen andre som merker en "bug" når de chatter, om man skriver ord med bokstaven F så kan man være så uheldig å hoppe ut av bilen/flyet man sitter i.

Jepp, har merka det for å si det sånn. Kan være en smule frustrerende, særlig de gangene å bruke mic ikke er et alternativ.

Lenke til kommentar

Er det dumt å bruke "ekte penger" for å få ingame? Åssen i helv. Skal jeg få råd til alt? :rofl:

 

Noen andre som har gjort? Eller sparer dere bare? :p

 

Evt noen som vil gjøre heists?

Har gjort Criminal Mastermind, Loyalty og All in Order som er 12mill tilsammen  :dribble:

 

Digger de challengene til rockstar  :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...