Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

At RedBull vurderer å gi seg er latterlig. De dominerte i fire år, selv om det var mye kontroversielt rundt de.

 

Det er greit nok at de vil gi seg. At de tror truslene om å gi seg vil gi endringer i sporten er det som er latterlig. Ingen er større enn sporten.

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg? Har lyst til å følge sesongen i år, men sliter med å velge på hvilken plattform. Har ikke noe imot å betale for meg, men gidder ikke å betale mer en nødvendig. En annen ting er at det er fint med mulighet for å se reprise da jeg ikke har mulighet til å se TV til en hver tid.

 

- Abonnere på Viasat sport gjennom GET? (Her forutsetterer det at jeg får lagt opp flere kontakter i tillegg.)

- Abonnere på Viaplay?

- Andre?

 

Hvor er det dere ser?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

På viaplay får du bare direkte sendinger, mens på visasat sport så går de jo i repriser to-tre uker etter det ble kjørt + om du har pvr kan du jo bare ta det opp. Viasat 4 viser også noe F1 men usikker om det er hele løpet eller bare en oppsummering av det.

Lenke til kommentar

Synd det er så få gode alternativer for å se det direkte. Det ihvertfall uaktuelt i mine øyne å se noen som helst sport i opptak, det skal ses direkte med maks et par minutter forsinkelse.

Problemet er jo sendetidene, ihvertfall for min del. Når en har jobb dagen etter funker det rett å slett ikke å sitte opp til 4 om morgenen. :hm:

Lenke til kommentar

Hva tror dere om løpet i helgen? Nå fikk jeg ikke sett treningen i går, men jeg er oppløftet over at Ferrari er med der framme selv om det var passe langt opp til Mercedes. 

 

Edit: Jeg er forøvrig spent på lanseringen av F1 2015. Jeg har ikke funnet et godt F1-spill siden F1 World GP til N64 :p http://www.gamereactor.no/nyheter/304424/F1+2015+annonsert+til+PC,+PS4+og+Xbox+One/

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Tja, blir nå sikkert et ok løp, håper F1 tar seg opp når det kommer til regn, for hva er vitsen med regndekk når de ikke får lov til å kjøre på de? Hva F1 2015 angår så venter jeg på en demo eller anmeldelser, testa 2014 utgaven og stakk tilbake til Forza 5 og Lotus sin E21 fra 2013.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Ser forresten at Manor får kjøre i morgen, så da blir konkurransen om 17-18-19 og 20 stående mellom  Manor og McLaren-Honda, Er spent på å se hva Ericsson kan få til i sitt første realistiske 20 bilers løp med ny motor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...