Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sky Sports F1 HD sin dekning av pre-season testing:

 

Jerez schedule:
Sunday February 1

Paddock Uncut: 1st Test Day One: 9pm
Ted's Notebook 1st Test Day One: 9.15pm

Monday February 2
Paddock Uncut: 1st Test Day Two: 9pm
Ted's Notebook 1st Test Day Two: 9.15pm

Tuesday February 3
Paddock Uncut: 1st Test Day Three: 9pm
Ted's Notebook 1st Test Day Three: 9.15pm

Wednesday February 4
Paddock Uncut: 1st Test Day Four: 9pm
Ted's Notebook 1st Test Day Four: 9.15pm

Pre-season Test dates:
February 1-4: Jerez, Spain.
February 19-22: Barcelona, Spain.
February 26-March 1: Barcelona, Spain.d

Kilde: skysports.com

Testing i Jerez er over, se Teds Notebook fra Sky F1 HD på Youtube her:

Dag 1

Dag 2

Dag 3
Dag 4

Endret av Joachim Vadseth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Linken din fungerer ikke :)

 

Italian Grand Prix: 'House of Cars': How politics will decide Monza’s future

 

Mener han seriøst at Monza kan forsvinne? Snakk om kortsiktig profittjag. Nå er det jammen på tide at han pensjonerer seg snart.

 

Qatar er tydeligvis veldig nær en avtale i 2016-17. Formula Arab eller Sheik Ben Redic Fy Fazan-series :'D

Endret av Joachim Vadseth
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+130498

Ser fram til sesongen starter om knappe to uker nå. Ser jo at Mercedes kommer til å dominere totalt i år også. Lurer på hvordan sporten hadde blitt om de innførte samme opplegg som formula e hvor det i år bare er en bil tilbyder, hvor dyktighet faktisk hadde spilt en rolle. Synd Magnussen ikke får kjørt noe i år, for han hadde jo ikke en helt håpløs sesong i fjor.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+130498

Er jo business as usual hos Mercedes, dog overasket over hvor dårlig McLaren Honda bilene yter. Tror det er noen der i garasjen som angrer på at de kuttet ut Mercedes motorer i år :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Håper ikke dagens løp viser til hvordan resten av sesongen blir, for av 20 påmeldte biler, skulle 18 starte, 1 var skadet etter i går, 2 greide ikke å komme seg ut fra pit og rundt banen før de brøt sammen, 2 forsvant allerede i første sving og til slutt var det 11stk! som greide alle 58 rundene... Har de forresten forandret på hjulboltene iløpet av vinteren? Var jo unormalt mye problemer med dekkskiftene. Men det positive er jo at Marcus Ericsson fikk sine første F1 poeng og sin beste plassering så langt i sin karriere :) Synd magnussen ikke kom seg rundt banen engang før bilen hostet ut motordeler, håper han får kjøre neste løp i slutten av måneden.

Lenke til kommentar

De har begynte å bruke "blown wheel nuts" igjen - ventilerte hjulmuttere som hjelper på kjølinga til bremseskivene, var vist et problem hos flere i fjor. Fulgte ikke så godt med på post-race-sendinga til Sky så vet ikke om de fikk noe konkret svar fra feks Ferrari på hva som skjedde (akkurat det tilfelle var vell kanskje utstyret som var problemet så det ut til)

Lenke til kommentar

Leser at Red Bull vurderer å gi seg. Det er åpenbart mye sutring fra Horner & co, men det er også bekymringsfullt hvis de trekker seg ut. Det betyr at to lag forsvinner. Jeg tviler på at de finner noen med like mye kapital som Dietrich Mateschitz. Det må i så fall være en bilprodusent, men hvem er interessert når Mercedes er så dominante? Man kan si mye om Red Bull, men de har i hvert fall spyttet inn mye penger, og sørget for å gi Mercedes, McLaren og Ferrari skikkelig konkurranse.

 

Motorprodusenter i 1995: Renault, Yamaha, Mercedes, Hart, Ford, Peugeot, Honda og Ferrari

Motorprodusenter i 2005: Ferrari, Honda, Renault, BMW, Mercedes, Petronas, Cosworth og Toyota

 

Merker at jeg blir litt nostalgisk nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Tror McLaren angret litt på skiftet sitt når de ser retrospektivt på løpet i Australia. Blir jo å se hvordan de og alle andre utvikler seg iløpet av året, men Mercedes blir dominerende til de skifter motorstørrelse igjen. Synes dog det er fantastisk å tenke på at min første bil hadde større motor og volum enn hva dagens F1 biler har :p

Lenke til kommentar

De kjørte racet mer som en test enn noe annet. Det går rykter om at de kjører motoren på 40%. Bilen henger med de andre i svingene, så jeg tror ikke bilen står noe tilbake rent aerodynamisk. Men jeg må innrømme det er hardt å være McLaren-fan om dagen. Vi har hvertfall en fin bil å se på.

post-39786-0-82145000-1426725499_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...