Gå til innhold

Kamptråd - Liverpool - Chelsea

Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er han spilleren som scoret mot Chelsea to ganger i CL her for noen år siden?

Har helt glemt navnet hans (de kjøpte han her for et år ca siden?). Salam?. Husker ikke.

På utlån?

Salah. Får lite spilletid. Spiller som ei bøtte hver gang han er på banen. Ryktes vekk i januarvinduet.
Skrevet

Leste meg opp på reglementet nå. Dette var jeg ikke klar over. Er dette unikt for ligacupen?

Hadde ikke fått det med meg selv før noen sa det tidligere i tråden, så du er ikke eneste.

Tror det er unikt her ja :)

Skrevet

Hm, var synd. Husker han var knall når jeg så han før han kom til Chelsea.

Er vel ikke letteste klubben å kjempe seg inn i, kanskje han skulle ha gått til Liverpool (mener vi snuste litt på han også) :)

Skrevet

Øver ikke Sterling på avslutninger? Han er like elendig nå som han var for noen år siden. Det er null krutt og ingen treffsikkerhet. Han

Skrevet

Øver ikke Sterling på avslutninger? Han er like elendig nå som han var for noen år siden. Det er null krutt og ingen treffsikkerhet. Han

Han er ikke god på avslutninger, men jeg tror noe av det skyldes at han gjør for mye alene. Spesielt tidligere i sesongen da Liverpool var ute å kjøre formessig var taktikken til BR mye basert på at Sterling skulle gjøre ting alene virket det som. Det ble/blir litt for mye. Jeg syns kanskje også han gjør litt feilvalg mtp hvor han går med ballen også.

Skrevet

Rart å se Liverpoolfansen kaste mynter på Hazard, trodde ikke folk derfra hadde så god råd …

De fant vel penger som har ramlet ut av lommene Bramo, ligger sikkert noen milliarder rubler mellom setene :p

• Liker 1
Skrevet

Costa mongo igjen, ikke noe nytt. Skulle vært utvist for lenge siden. Men deilig å se folk som Ivanovic, som enkelt og greit aksepterer gult kort uten å sutre.

Skrevet

Han er ikke god på avslutninger, men jeg tror noe av det skyldes at han gjør for mye alene. Spesielt tidligere i sesongen da Liverpool var ute å kjøre formessig var taktikken til BR mye basert på at Sterling skulle gjøre ting alene virket det som. Det ble/blir litt for mye. Jeg syns kanskje også han gjør litt feilvalg mtp hvor han går med ballen også.

Mulig det, men kan han ikke gjøre som Suarez gjorde? Stå en halvtime / time ekstra hver dag å øve på avslutninger?

Han mangler liksom bare det for å være en ekstremt farlig spiller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...