Gå til innhold

Arsenal vs Stoke


#Kroenkeout

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes bevegelsene og tempoet i angrepet er bedre enn på mange måneder i dag! Lovende. Rosicky og Sanchez har god kjemi. Rosicky er den eneste, sammen med kanskje Cazorla, som har samme tempoet i pasningspillet som Sanchez. Godt å se det fungerer.

 

Helt enig. Kan ikke huske sist vi spilte så bra i angrep. Mot Newcastle var det vel noe lignende. Håper bare vi klarer å fortsette slik fremover

Lenke til kommentar

2-0 pause. Meget god omgang synes jeg. Kunne godt puttet minst 1 til også. Stoke får ikke til så veldig mye, men vi bør jo ikke slippe de inn i kampen. Kan fort få en Crouch scoring på frispark/corner. Fortsetter vi i samme gate i andre omgang bør dette være en grei seier.

 

Jævla synd med skaden til Debuchy. Akkurat kommet tilbake også. Så latterlig unødvendig av Arnautovic også. At han ikke får kort for det er helt uforståelig for meg.

 

Synes alle gjorde en god første omgang egentlig. Kanskje Giroud har vært litt usynlig, men gjør en god usynlig jobb mot Shawcross og defensivt. Gir Alexis og Cazorla mye rom.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Le Coq fortsetter å imponere!

Ja, jeg var en av de som virkelig jublet når jeg hørte Wenger hentet han tilbake. Jeg visste han kunne gjøre en god jobb. Synes han er bedre enn Flamini. Man kan se at han balanserer midtbanen mye bedre. Ganske imponerende mtp. at Chamberlain og Sanchez er vinger, noe som gjør det vanskeligere å balansere midtbanen da de ikke er så delaktige i det oppbyggende spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...