Gå til innhold

Arsenal vs Stoke


#Kroenkeout

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Looool Walcott... Søppel...

 

Lavmål.

Avslutningen var søppel.

 

For tidlig å si noe om spilleren, men hittil har han skuffet det han har spilt etter skaden. Som sagt, kommer til å ta tid før han kommer tilbake til brukbart slag, om han i det hele tatt gjør det. Owen hadde vel lignende skadehistorikk og karrieren hans var i praksis over ganske tidlig.

 

Vi får se hva som skjer

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Stadion begynner å tømme seg allerede.. Skjønner ikke greia med det. Tenker kanskje annerledes når man vil rekke kollektivtransport og i tillegg ser kamp annenhver uke

 

Fordi folk ikke gidder å stå en time utenfor Arsenal Station for å komme seg hjem.

 

EDIT: Sier ikke at det er riktig å dra tidlig, men skjønner hvorfor noen gjør det.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

3-0, flott kamp! Må skryte litt ekstra av Coq og Bellerin som jeg synes gjør det bra i dag. Alexis åpenbart vår beste igjen. Håper denne konstellasjonen av spillere får fortsette fremover og at Wenger ikke kaster på Ozil og Walcott. Akkurat nå kan de nok ikke bidra. Heller få kameoer på 10-15 min i slutten av kamper som idag.

Lenke til kommentar

Liker Coq defensivt men passningsfoten hans er helt forferdelig. Veldig mange feilpassninger idag.

Cazorla og Ozil på banen sammen går bare ikke. De er nesten akkurat samme type kreative spillere. Begge mangler fart med ball og vi så hvor dødt laget ble offensivt uten Ox.

Veldig spent å se hvor lang tid det tar før vi får se Walcott og Ozil på sitt beste.. Jeg frykter det blir å ta en stund, spesielt for Ozil da han var i elendig form lenge før han ble skadet i høst.

 

Bellerìn, Coq, Kos, Rosicky og Alexis får godkjent av meg. Ox mangler skuddfot men veier det opp på andre måter.

 

Ideèlt kunne vi trengt en DM og en ny spiss ala noe lignende Lukaku, sterk og hurtig. Giroud blir for treg, men er god på å holde på ballen.

Lenke til kommentar

Liker Coq defensivt men passningsfoten hans er helt forferdelig. Veldig mange feilpassninger idag.

Cazorla og Ozil på banen sammen går bare ikke. De er nesten akkurat samme type kreative spillere. Begge mangler fart med ball og vi så hvor dødt laget ble offensivt uten Ox.

Enig, men laget ble ikke dødt uten Ox. Vi var fornøyd...

Lenke til kommentar

 

Liker Coq defensivt men passningsfoten hans er helt forferdelig. Veldig mange feilpassninger idag.

Cazorla og Ozil på banen sammen går bare ikke. De er nesten akkurat samme type kreative spillere. Begge mangler fart med ball og vi så hvor dødt laget ble offensivt uten Ox.

Enig, men laget ble ikke dødt uten Ox. Vi var fornøyd...

 

 

Eller at Ozil og Walcott ikke greide å vinne ballen tilbake og sette igang et spill. Jeg tror ikke de spilte dårlig fordi de var fornøyd med resultatet akkurat.

Lenke til kommentar

 

 

Liker Coq defensivt men passningsfoten hans er helt forferdelig. Veldig mange feilpassninger idag.

Cazorla og Ozil på banen sammen går bare ikke. De er nesten akkurat samme type kreative spillere. Begge mangler fart med ball og vi så hvor dødt laget ble offensivt uten Ox.

Enig, men laget ble ikke dødt uten Ox. Vi var fornøyd...

 

 

Eller at Ozil og Walcott ikke greide å vinne ballen tilbake og sette igang et spill. Jeg tror ikke de spilte dårlig fordi de var fornøyd med resultatet akkurat.

 

 

Enig. Begge har mye å bevise, så tror nok ikke de spilte elendig med vilje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...