Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå kommer alle "pray for Barcelona" bildene og alle naive statsledere i Europa ut med "fordømmer angrepet" og "la oss stå sammen og svare med kjærlighet" og "tanker går til ofrene" etc. Før de tar kveld i penthousene uten å gjøre noe.

 

Rinse & repeat.

Ja ikke sant. Og legg også merke til at hvordan de samme folka som kritiserer trump, for å ikke ha tatt "nok avstand" fra nazisme og white supremacy, nekter å kalle dette islamsk terrorisme. Hyklere.

Endret av Tåkefyrste
  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

Når skjedde dette angrepet? Klokkelsett?

Femtida idag. Våknet du nettopp?
Hvorfor jeg lurte, er fordi jeg leste en artikkel om angrepet som var publisert 1:32 pm. Blant derifra avisene har hentet sine bilder fra. Glem det, må være tidsforskjellen selvfølgelig.. Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Justisministeren ber oss være årvåkne og melde fra hvis vi ser noe mistenkelig. Skal politiet rykke ut hver gang en ikke-etnisk nordmann starter opp varebilen sin? Da kommer jeg aldri til å få det jeg bestilte fra IKEA.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Du lever opp til nicket ditt. Virkelig. Jeg ser ikke som mistenkelig, men nærmest dagligdags at folk kjører bil eller kjøper keramiske kniver hos Jernia. De siste store terroraksjonene i Europa har startet og/eller vært basert på dette. Men, til de andre forumbrukerne, hva mener dere er mistenkelig?

Lenke til kommentar

 

Nå kommer alle "pray for Barcelona" bildene og alle naive statsledere i Europa ut med "fordømmer angrepet" og "la oss stå sammen og svare med kjærlighet" og "tanker går til ofrene" etc. Før de tar kveld i penthousene uten å gjøre noe.

 

Rinse & repeat.

Ja ikke sant. Og legg også merke til at hvordan de samme folka som kritiserer trump, for å ikke ha tatt "nok avstand" fra nazisme og white supremacy, nekter å kalle dette islamsk terrorisme. Hyklere.

 

 

Hillary har fortsatt ikke tatt avstand fra dette angrepet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Justisministeren ber oss være årvåkne og melde fra hvis vi ser noe mistenkelig. Skal politiet rykke ut hver gang en ikke-etnisk nordmann starter opp varebilen sin? Da kommer jeg aldri til å få det jeg bestilte fra IKEA.

 

I San Bernardino var det flere som så noe mistenkelig i tiden før terrorangrepet, men ingen turte å si i fra av frykt for å bli kalt rasister. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

For jævlig, nok en gang. Og vi ser fortsatt kun starten. Naive statsledere (og borgere) i hele Europa har dette på sin kappe. Skoleeksempelet på hvor galt det kan gå har vi jo hos søta bror. I Sverige har berikelsen allerede begynte å ta over store byer, derfor trenger de der ikke begå terrorangrep, da de sprer frykt daglig.

 

Det finnes noen få kritiske røster som vil stoppe all fri innvandring, disse blir avfeid blankt og tatt for å være kalde og kyniske.

 

Og la oss for all del ta for oss argumentet: "men dette kan være en eller flere allerede godt integrerte borgere". Ja det kan være. Samtidig viser all erfaring at de sjeldent jobber alene. I dette tilfellet har IS tatt på seg skylden, som med så mange andre hendelser.

 

"Gleder meg" til fortsettelsen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det finnes noen få kritiske røster som vil stoppe all fri innvandring, disse blir avfeid blankt og tatt for å være kalde og kyniske.

 

 

 

Hadde "kald og kynisk" vært det eneste man ble kalt om man gikk imot masseinnvandringen så tror jeg flere hadde turt å si sin mening ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Her tror jeg Europa trenger en vesentlig oppstramming : deporter alle slektninger/venner til denne banditten og vil de ikke dra frivillig så skal det brukes fysisk makt , det er det eneste språket dem forstår.

Lenke til kommentar

Her tror jeg Europa trenger en vesentlig oppstramming : deporter alle slektninger/venner til denne banditten og vil de ikke dra frivillig så skal det brukes fysisk makt , det er det eneste språket dem forstår.

Ja, noen mener kanskje at det passer inn med vestlige verdier (de vi er redde for å miste).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...