Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-376f9

De faste postene:

 

TV advarer mot sterke bilder. Hvorfor i granskauen vise bilder av døde mennesker?

 

TV2 viser stillbilder av ingenting, og kaller det dramatikk.

 

NRK intervjuer ei som hørte noe. Jente får vist fram glamourbilde av seg selv.

 

Terrorekspert intervjues, kjeften går på autopilot.

 

TV2 telefonintervjuer vitne, det er selvsagt en bergenser.

 

Edit: enda flere jenter innenfor en radius av tre mil fra åstedet blir intervjuet og får modellbilder i media. De begynte å gråte. Dakkars.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Marokkaner, eller av marokkansk opprinnelse, sier media i land som ikke synes det er upassende å navngi mistenkte. Han er navngitt også, med bilder, men det er vel ikke sømmelig her på forumet.

 

Vi får vel vite det etterhvert.

 

Ja, det lå visstnok igjen et pass i bilen denne gangen også (uten at jeg har sikre kilder på det). Merkelige greier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Á propos leiebil. Første gang de bombet Twin Towers ble det plassert en bombe i en leiebil. Terroristen ble tatt da han dagen etter gikk til utleiefirmaet, meldte bilen stjålet og krevde depositumet tilbake.

Lenke til kommentar

 

 

 

TV advarer mot sterke bilder. Hvorfor i granskauen vise bilder av døde mennesker?

Fordi det er viktig å vise hva som har skjedd. Et bilde sier mer enn tusen ord. "13 døde" høres ikke så dramatisk ut, men det er dramatisk når du ser de grusomme bildene. Folk må se hva som har skjedd for å forstå alvoret. 

Lurer på om VR-Katten er litt syk i dag? Tar og legger ut linken for deg jeg.

 

https://www.dagbladet.no/nyheter/lastebil-har-kjort-inn-i-en-folkemengde-i-barcelona/68601602

 

Jeg men er at dette ikke har noe i en tråd om islam å gjøre før det er bekreftet at det har noe med islam å gjøre.

 

 

Det er synd at noen få døde skal få gi muslimer et dårlig rykte. Ekte muslimer gjør ikke sånt.

 

Det kan du si, men veldig mange muslimer vil si det motsatte. 

Endret av VR-katten
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå kommer alle "pray for Barcelona" bildene og alle naive statsledere i Europa ut med "fordømmer angrepet" og "la oss stå sammen og svare med kjærlighet" og "tanker går til ofrene" etc. Før de tar kveld i penthousene uten å gjøre noe.

 

Rinse & repeat.

 

Det finnes én statsleder som er opptatt av å gjøre noe med problemet, og ikke bare fordømme og sende tanker til ofrene.

 

 

 

 

 

Det er synd at noen få døde skal få gi muslimer et dårlig rykte. Ekte muslimer gjør ikke sånt.

Gjør de ikke? skal jeg sitere koranen, som "ekte" muslimer skal følge?

 

Trur du mener sekulære muslimer

Koranen har ingen vers om å kræsje kjøretøy inn i folkemengder.

 

 

Can't argue with that! Guess you're right, Islam is a religion of peace. 

 

Men jeg mener faktisk ikke at det er islam som er ansvarlig for dette. Det er politikerne, og ultimat sett dermed de som har stemt på dem. Dessverre kan man ikke forvente bedre av muslimer enn dette, og da er det uansvarlig å ta dem inn i så store antall. De som har insistert på denne politikken har skylden. 

 

Jeg gleder meg til alle bilder blir selvstyrte, da blir det slutt på denne trenden.

Endret av VR-katten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...