Gå til innhold

God jul fra FpU


Anbefalte innlegg

FpU har lagd en julekalender. Der de for hver dag i desember tar opp hva FrP har gjort og gjør i regjeringen. En av gladsakene er tvangsutsendelse av kriminelle innvandrere. Noe som ser ut til og provosere sosialistene og andre PK folk i dette land. Det igjen bekrefter vel muligens at sosialister og PK folk støtter den kriminalitet disse menneskene utfører her i landet. Vi husker alle overfallsvoldtekter som har blitt begått av innvandrere fra ikke vestlige land med ulovlig opphold. Så en bedre julegave en tvangsutsendelse av disse folka, kan vel ikke det Norske folk ønske seg.

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/frp/utskjelt-fpu-kalender-skryter-av-tvangsutsendelser-av-asylsoekere/a/23360385/

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/frp/frp-ellingsen-om-julekalenderen-skulle-vi-vaert-saa-fintfoelende-saa-hadde-vi-ikke-faatt-gjort-en-jaevla-poekk/a/23360634/

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Skjønner ikke helt bråket her altså. Det er jo et faktum de kommer med i denne adventsluka. Men det er vel ikke slik man skal snakke om i det vedtatte politiske Norge. Det er jo et faktum at kjeltringer og annet pakk har fritt spillerom i dette landet, dessverre!

 

Synes at det var godt gjort å komme opp med denne julekalenderen i fra FpU! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Jeg skjønner ærlig talt ikke problemet med disse utsendelsene. Har man ikke fått asyl, ja så må man tilbake, hva er det som er så overraskende med det? Hva med å sende absolutt alle med avslag tilbake igjen på en gang, så kan vi legge den diskusjonen død med en gang og gå videre til neste sak?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ærlig talt ikke problemet med disse utsendelsene. Har man ikke fått asyl, ja så må man tilbake, hva er det som er så overraskende med det? Hva med å sende absolutt alle med avslag tilbake igjen på en gang, så kan vi legge den diskusjonen død med en gang og gå videre til neste sak?

Man ser jo hvordan man lager en stor sak av det de kaller asylbarna. Det er ingen asylbarn. Det er foreldrene som har skaffet seg barn og fått avslag på deres søknad. Da skal selvsagt barna og foreldre ut så fort som mulig. Om de har vært ulovlig her i landet i 5 eller 15 år spiller ingen rolle. Det viktigste er at de skal ut. Men her har PK folka hylt i ukevis og de hyler fortsatt. FrP kunne etter mitt syn vært langt mer effektive og kastet ut langt fler.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt bråket her altså. Det er jo et faktum de kommer med i denne adventsluka. Men det er vel ikke slik man skal snakke om i det vedtatte politiske Norge. Det er jo et faktum at kjeltringer og annet pakk har fritt spillerom i dette landet, dessverre!

 

Synes at det var godt gjort å komme opp med denne julekalenderen i fra FpU! :)

 

Det er et faktum at folk blir myrdet daglig i verden også, det betyr ikke at det ikke er smakløst å presentere det som godt nytt i en adventskalender.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

FpU har lagd en julekalender. Der de for hver dag i desember tar opp hva FrP har gjort og gjør i regjeringen. En av gladsakene er tvangsutsendelse av kriminelle innvandrere.

 

 

Nei. "Gladsaken" er tvangsutsendelse av ulovlige innvandrere. Det er en åpenbar semantisk og praktisk forskjell mellom de to. I dagligtale er en kriminell en som har begått en kriminell handling. Det er ikke kriminelt i ordets rette forstand å søke asyl og få avslag. Ikke ulovlig heller.

 

Av de 6700 FpU gleder seg over å bli kvitt, er det i følge politiets utlendingsenhet under 1/3 som er ilagt straffereaksjoner av noe slag. Så kan man diskutere om det er best å straffe slike her i landet, eller å kaste dem ut slik at de kan begå kriminalitet i andre land istedet...

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 3
Lenke til kommentar

FrP/FpU liker å grave sin egen grav ved å stigmatisere seg selv og gjøre det "flaut" å støtte partiet. Jeg er helt åpen for at man skal få lov til å være kritiske mot innvandring, men å flagge om slike ting gir bare et inntrykk om at FrP er et parti for simple folk.

 

"Smakløst" er egentlig et ord man kan oppsummere hele partiet med.

Endret av Gavekort
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Man ser jo hvordan man lager en stor sak av det de kaller asylbarna. Det er ingen asylbarn. Det er foreldrene som har skaffet seg barn og fått avslag på deres søknad.

 

Og av det slutter du hva? At de ikke er barn, eller at de ikke er asylanter?

 

Nå har jeg lyst til å si meg enig: De burde ikke kalles asylbarn hvis de er født og oppvokst i Norge. Og foreldrene til disse barna burde få opphold om de skikker og integrerer seg vel og tjener til sitt eget opphold, ved at man flyttet dem fra asylkøen til arbeidsinnvandrerkøen.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

 

Skjønner ikke helt bråket her altså. Det er jo et faktum de kommer med i denne adventsluka. Men det er vel ikke slik man skal snakke om i det vedtatte politiske Norge. Det er jo et faktum at kjeltringer og annet pakk har fritt spillerom i dette landet, dessverre!

 

Synes at det var godt gjort å komme opp med denne julekalenderen i fra FpU! :)

 

Det er et faktum at folk blir myrdet daglig i verden også, det betyr ikke at det ikke er smakløst å presentere det som godt nytt i en adventskalender.

 

AtW

 

Er det smakløst å sende kriminelle innvandrere ut av landet? Kan du beskrive hva som er smakløst med det? For min del er det mer smakløst og ha disse i samfunnet. Der de voldtar og forvolder skader på samfunnet og mennesker. Men det bryr nok ikke PK eliten seg spesielt om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Man ser jo hvordan man lager en stor sak av det de kaller asylbarna. Det er ingen asylbarn. Det er foreldrene som har skaffet seg barn og fått avslag på deres søknad.

 

Og av det slutter du hva? At de ikke er barn, eller at de ikke er asylanter?

 

Nå har jeg lyst til å si meg enig: De burde ikke kalles asylbarn hvis de er født og oppvokst i Norge. Og foreldrene til disse barna burde få opphold om de skikker og integrerer seg vel og tjener til sitt eget opphold, ved at man flyttet dem fra asylkøen til arbeidsinnvandrerkøen.

 

Geir :)

 

De er barn Geir, men hva så? Det viktigste er at de ikke skal bosette seg her i landet. Pga. kriminelle foreldre som ikke har forstått at de skal ut.

 

Det var nesten bare at vi ble enige, det er jo ikke bra.

Hvorfor skal individer som har fått avslag på asylsøknad få opphold, kun fordi de har satt barn til verden Geir? Hva slags signaler sender vi da? En annen ting er at voksne mennesker som lar seg bli gravide mens de søker asyl. Det sier noen om deres mangelfulle evner som foreldre. Det jeg kan strekke meg til, om et barn blir født av disse kriminelle her i landet. Er at vi, staten tar barnet og gir barne trygge gode foreldre og kaster ut foreldrene. Det kan jeg strekke meg til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...