Gå til innhold

God jul fra FpU


Anbefalte innlegg

 

At de "intellektuelle" et ute etter å ta FRP kan være, men det er fordi FRP, og msnge FRP velgere har en "her og nå" tilnærming til sine behov. Rente og inflasjon er ikke så viktig som proffboksing og bensinpriser:)

 

Det er nettopp slike tøvete påstander om FrP som du her serverer som gjør det håpløst og diskutere. Men tråden handler ikke om FrP sin politikk. Den handler om FpU sin kalender.

 

Tøvete påstander? Det er overhode ikke tøvete påstander, og en av styrkene til FRP. De bryr seg om ting som "folk flest" bryr seg med i hverdagen. Jeg går ikke rundt og tneker på inflasjonen og renta, men bensinprisen ser jeg hver eneste dag på tur til jobb. Jeg merker ikke stort om renta endres litt, eller skatten økes, fordi jeg aldri må betale den i kontanter. Den er en del av den automagiske selvangivelen som leverer seg selv.

 

Men når jeg må kjøre til sverige for å kjøre scooter. Eller når jeg kan kjøre småbåt men ikke vannscooter, så blir ejg irritert. Det er ting i hverdagen som er viktige for folk, og som FRP prioriterer.

 

 

Ellers så synes jeg det morsomste med luke 18 er at AP folka skriker og skråler. Lurer på om innser at det bare er opprydding etter at de rødgrønne ikke har gjort jobben sin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Tøvete påstander? Det er overhode ikke tøvete påstander, og en av styrkene til FRP. De bryr seg om ting som "folk flest" bryr seg med i hverdagen. Jeg går ikke rundt og tneker på inflasjonen og renta, men bensinprisen ser jeg hver eneste dag på tur til jobb. Jeg merker ikke stort om renta endres litt, eller skatten økes, fordi jeg aldri må betale den i kontanter. Den er en del av den automagiske selvangivelen som leverer seg selv.

 

Men når jeg må kjøre til sverige for å kjøre scooter. Eller når jeg kan kjøre småbåt men ikke vannscooter, så blir ejg irritert. Det er ting i hverdagen som er viktige for folk, og som FRP prioriterer.

 

 

Ellers så synes jeg det morsomste med luke 18 er at AP folka skriker og skråler. Lurer på om innser at det bare er opprydding etter at de rødgrønne ikke har gjort jobben sin.

 

Styrken til FrP er at de ser og bryr seg om hele samfunnet. FrP er et klart alternativ i Norsk politikk. Dessverre er de alt for små til og få noe gjennomslag i regjeringen. Men noen små ting har de fått til. Bort med duste forbud er selvsagt viktig. Men de har på ingen måte innfridd. Mange idiotiske moralistiske lovforbud henger fortsatt ved i samfunnet. En ting er bra de har fått fart i og det er utsendelse, men det burde gått raskere. FrP har også en god politiker i arbeid og sosialministeren, han utfordrer LO og gjennomfører politikken han er valgt inn på. Det er bra. Vi trenger flere politikere som utfordrer og ignorere hylekoret av maktkåte mennesker fra venstresiden.

Lenke til kommentar

En av gladsakene er tvangsutsendelse av kriminelle innvandrere. Noe som ser ut til og provosere sosialistene og andre PK folk i dette land. Det igjen bekrefter vel muligens at sosialister og PK folk støtter den kriminalitet disse menneskene utfører her i landet. Vi husker alle overfallsvoldtekter som har blitt begått av innvandrere fra ikke vestlige land med ulovlig opphold. Så en bedre julegave en tvangsutsendelse av disse folka, kan vel ikke det Norske folk ønske seg.

 

Tja, man kunne jo ønske seg at man sluttet å rette baker for smed, men pytt, for politikerne har syndebukker alltid kommet godt med

 

https://snl.no/rette_baker_for_smed

http://no.wikipedia.org/wiki/Syndebukk

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...