Gå til innhold

Signerer De Gea ny kontrakt?


Gjest Slettet-GlDE6z

  

24 stemmer

  1. 1. Hvem bør være Uniteds førstekeeper neste sesong?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

For en idiot. Kunne blitt legende på lik linje med Schmeichel, drar istedetfor etter én god sesong for oss. Får dessverre null anerkjennelse fra min side, vi tok ham inn og ga ham matching på høyeste nivå - han gir oss ett år av sitt i en alder av 24.

 

Har glemt ham med en gang, sånne spillere fortjener ikke å bli husket i Utd-drakt. Håper vi får Lloris som faktisk kan bli en legende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er det som bestandig er problemet til sør europeiske spillere, de skal alltid hjem uansett hva. Om det er det engelske klimaet, maten, venstrekjøring, eller at alle har Real Madrid/Barca som drømmeklubb vet jeg ikke, men det er i hvertfall en stor trend.

 

Hent inn Cech sier nå jeg hvis muligheten byr seg, kan fort bli en ny Van der Sar.

Lenke til kommentar

Mhm. Dortmund har vært gode de siste sesongene, men jeg vil påstå at Bundesliga bare har en skikkelig storklubb. La Liga har to, og vil antakelig fortsette slik. Serie A hadde tre, men med de økonomiske problemene til Milan og Inter, så har de i realiteten bare en igjen. I Ligue 1 så ser PSG ut til å etablere seg som laget som alltid vinner, pga arabiske penger... Premier League derimot har det sjeldent vært mer spennende å følge!

Lenke til kommentar

 

 

Har glemt ham med en gang, sånne spillere fortjener ikke å bli husket i Utd-drakt. Håper vi får Lloris som faktisk kan bli en legende.

 

Hva i all verden ville gjort Lloris noe mer legende? Hvem vet hva han hadde gjort etter 4-5 år i klubben. Hadde han reist hjem til Frankrike i en alder av 32 - ville han vært en som ikke fortjente å bli husket?

Lenke til kommentar

All utskjelling De Gea mottar finner jeg forkastelig. United har kastet 200`i uka etter han. Men han takker høflig nei til tilbudet for å komme seg hjem til sin familie og kjæreste. Han har gjort alt for United under sin kontraktstid. Hvem forventet ærligtalt annet enn at han ville hjem på sikt. 

Forkastelig? Han har, og dette er nesten udiskutabelt, hatt ÉN god sesong for et lag. United, en av verdens største klubber, tok sjansen på ham da han var i Athletico og fikk ham over. Han har siden han kom i 2011 hatt ÉN god sesong, og når han faktisk rent sportslig begynner å gi avkastning; så drar han. DÉT er forkastelig. Han er vårt produkt, gikk fra å være en ustabil, klønete keeper til å bli verdens beste keeper (etter min mening). Dersom han skal gå til Real Madrid skal vi ha RIKELIG med penger igjen for det, hvis ikke kan han pent nødt bli det siste året ut kontrakten. Værsågod, vi har en kontrakt med deg fram til det og dersom vi ikke skal ha noe avkastning i form av penger, så skal vi pokker meg ha avkastning i form av prestasjoner.

 

Enten går han til Real Madrid for big fucking bucks (som Ronaldo gjorde), eller så får du pent nødt forholde deg til kontrakten og gå gratis neste år. Jeg driter i om vi får 15-20 millioner pund for ham, det er småpenger for verdens beste keeper. Da kan du heller komme deg på Carrington hver dag ett år til, David, og gå gratis neste sommer.

 

Adios, De Gea, du kunne blitt en helt, du endte opp med å bli en one-season-wonder i United. Sneiks never.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...