Gå til innhold

[PL] Arsenal - Southampton


Liquidkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger dere mer bevis for at Wenger er inkompetent? Welbeck har vært ræva hele kampen, og istedet for å bytte han ut mot Giroud så tar han ut Ox som har tilført MYE mer positivt i kampen enn Welbeck. Det vises jo forsåvidt også tydelig at Ox ikke var enig i det byttet.

 

En annen ting er hvor grusomt elendig Monreal og Chambers er. De gjør ikke annet enn å spille tilbake til midtstopperne og keeper. De har ikke ferdigheter eller fart nok til å kunne springe seg opp langs kanten og slå et perfekt innlegg. Det virker som Monreal og Flamini får panikk hver gang de får ballen.

 

 

Ja, jeg ser kampen Dapper Chap, hold kjeft.

Lenke til kommentar

Selv som United supporter er det frusterende å se på dette Arsenal laget. Det er utrolig høy klasse over stort sett alt de gjør, men de klarer søren meg ikke å putte... (Å få tak i spilleren som kan fikse akkurat dette problemet, er kanskje ikke det letteste heller.)

 

Tro det eller ei, men vi trenger en offensiv midtbanespiller av verdensklasse som kan spille smarte stikkere i tillegg til å kunne skyte. Det er ikke Cazorla eller Ozil istand til. Begge er for lite egoistisk. Wilshere sitt problem er at han er FOR egoistisk og bruker for mye tid med ballen.

Lenke til kommentar

Selv som United supporter er det frusterende å se på dette Arsenal laget. Det er utrolig høy klasse over stort sett alt de gjør, men de klarer søren meg ikke å putte... (Å få tak i spilleren som kan fikse akkurat dette problemet, er kanskje ikke det letteste heller.)

 

Vi har Podolski. Synd at han suger i alt annet. Savner en Ramsey i storform.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...