Gå til innhold

Garderoben

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg som er fra Østlandet var det rart å komme til Trondheim og se hvite drosje- og bussjåfører. Selv kvinner er sjåfører her oppe.

Hilser gjør de også når jeg går på. Rart det greiene der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 99% gode erfaringer fra Oslo og Christiania Taxi. Hyggelige sjåfører samtlige av de jeg satt på. Flere av dem hadde nettbrett de slang bak med trådløs WiFi sånn at vi fikk styre musikk og surfe på nettet mens vi kjørte.

Skrevet

Har 99% gode erfaringer fra Oslo og Christiania Taxi. Hyggelige sjåfører samtlige av de jeg satt på. Flere av dem hadde nettbrett de slang bak med trådløs WiFi sånn at vi fikk styre musikk og surfe på nettet mens vi kjørte.

Uff, hørtes ut som litt av en basseluskbombe.

Skrevet

Usikker på hvor sugen de er på å spandere lappen på meg hvis jeg bare skal kjøre deltid..

Det er litt annerledes nå, men når eg begynte spanderte datidens Gaia lappen på studenter hvis det bant seg til å jobbe 4 uker om sommeren og tredje hver helg i 3 år.

God deal det.

Skrevet (endret)

Hadde slått til glatt hvis de hadde hatt et liknende tilbud nå. Kunne godt kjørt buss som deltidsjobb ved siden av studiene.

Kanskje verd å ta en telefon å spørre..

Endret av Espp
Skrevet

Kan jo kjøre en pique e.l også. Som sagt over, så er det bedre å komme kledd komfortabelt enn i en supertight skjorte med svetteringer.

Skrevet

Det er første gang jeg bruker skjorte på jobbintervju, men det er også første gang jeg drar på et så seriøst intervju. Det er forventet at vi kommer pent kledd og er svært godt forberedt, tør ikke å satse på noe annet.

Skrevet

Gå ut døra, bank på hos naboen og spør om du får låne et strykejern. Det er da vel ikke vanskeligere enn det? De biter neppe..........

Skrevet

Jeg har bare dresskjorter i egyptisk bomull og piqueskjorter, og har ikke styrkejern.

Har en damper men bruker sjeldent , stort sett vaskes skjortene på 30 grader og henges rett opp på henger, ingen tørketrommel.

Hel rynkefrie

Skrevet (endret)

Å så mange.. Har så lyst.. Mulighetene er uendelig!!

Klarer ikke la vær....

@Allfather: Tror du de er helt rynkefrie eller kan det være kontrastene som gjør det?

Tror skjorten til han her også ser ganske rett og fin ut;

Donegal-Man-Weather-beaten.jpg

Endret av Espp
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...