Gå til innhold

Garderoben

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk melding om skattekortet mitt for 2017 fra Skatteetaten nå. De har endra tabelltrekket mitt til en tabell som trekker mer penger enn hva jeg hadde. Vil det si at jeg kan vente en smell på skatteoppgjøret eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er lett å regne ut smell eller ei.

Skattekalkulator.

Legg inn årets inntekt og litt info så sammenligner du det du har betalt i skatt med det skattemyndighetene ønsker du betaler.... Hehe

Skrevet

Legg inn årets inntekt og litt info så sammenligner du det du har betalt i skatt med det skattemyndighetene ønsker du betaler.... Hehe

Hadde det vært så vel...

Skrevet

Jævla NRK/Komplett nisser. Skulle kjøpe TV i sommer og bestilte via komplett. Endte opp med å ikke kjøpe den allikevel (den var sendt til pickup point) men har uansett fått brev fra lisensavdelingen som gjerne vil kreve inn penger på en TV jeg ikke har. Sender Komplett listene over til lisensavdelingen med en gang man bestiller? Virker litt sånn...

Skrevet

Haha. Tydeligvis. Tanken er nok til å utløse lisens.

De har vel ikke kommet fram til hvordan denne medieavgiften faktisk skal kreves inn enda eller er det noe nytt i saken?

Skrevet

Alle med inntekt var vel et forslag. Et annet er husstand. Altså flytta for sei sjæl lissom....

Og man må ha inntekt så studenter vil jo slippe unna. Det blir en skatt.

Skrevet (endret)

Samme her! Plomberte TV ?

Men har kjøpt nytt nå. Til min far til jul!

Apropos TV.... Hva er vitsen med et universal tv stativ som ikke har lange nok skruer til mitt nye tv???

Endret av Jotun
Skrevet (endret)

Apropos TV.... Hva er vitsen med et universal tv stativ som ikke har lange nok skruer til mitt nye tv???

Opplevde akkurat det samme for ca. ett år siden. Måtte kjøpe nye, lengre skruer på lokal jernvarehandel.

Samsung TV btw.

Endret av indahla
Skrevet

Samsung ja! Crap!

Får innom. Hater at de la ned den lille butikken som hadde alt eg trengte alltid....

Nå må eg inn til Sandnes for hver minste lille ting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...