Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Jeg hadde et eller annet vesen som satt opp på meg en gang og pusta meg i tryne, det lukta helt jævlig, og kan ikke huske å ha lukta noe sånn i våken tilstand.

Innbiller meg et at det er slikt 1000 døde lik ville ha luktet. 

 

Hadde såpass store problem med søvnparalyse en periode, at jeg nå sover bedre med en del lys på rommet  :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde et eller annet vesen som satt opp på meg en gang og pusta meg i tryne, det lukta helt jævlig, og kan ikke huske å ha lukta noe sånn i våken tilstand.

Innbiller meg et at det er slikt 1000 døde lik ville ha luktet.

 

Hadde såpass store problem med søvnparalyse en periode, at jeg nå sover bedre med en del lys på rommet :tease:

Det der er jo klassikeren: https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Nightmare

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Jeg hadde et eller annet vesen som satt opp på meg en gang og pusta meg i tryne, det lukta helt jævlig, og kan ikke huske å ha lukta noe sånn i våken tilstand.

Innbiller meg et at det er slikt 1000 døde lik ville ha luktet.

 

Hadde såpass store problem med søvnparalyse en periode, at jeg nå sover bedre med en del lys på rommet :tease:

Det der er jo klassikeren: https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Nightmare

 

Jepp, for meg minna det mest om:

phenomenon-of-sleep-paralysis-Steven-Sta

(et bilde jeg hadde sett før det hele oppstod)

Det finurlige er at jeg aldri hadde søvnparalyse før jeg leste om søvnparalyse, men likevel greier hjernen min å få meg til å lukte noe jeg aldri har luktet før.

Lenke til kommentar

Jeg begynner å bli alvorlig lei av alt fokuset på likestilling. Det klages fra alle kanter på alt og alle hvor det ikke er 50% andel kvinnfolk. Snart kommer hele greia til å sitte fast i halsen og jeg ender opp som en enorm motstander av feminismen (den normale, ikke ekstreme!).

 

Jeg sier ikke at fokuset ikke er riktig eller at det i enkelte områder trengs!! Men snart må noen si stopp, det begynner å bli for mye.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg håper No Man's Sky lever opp til forventningene, men er redd hype-toget sporer av.

 

Men jeg gleder meg til å lande på planeten "Ur-mom" eller "penis436".

Er selv veldig usikker på hva spillet tilbyr i forhold til gameplay.

Jeg mest fascinert av hvordan det enorme universe fungerer i praksis, og den tekniske bragden som spillet står for. 

 

Har forhåndsbestilt det uansett. 

Lenke til kommentar

Vi Liverpool supportere har 3 nivåer vi kan være på når det gjelder laget vårt.

 

1) Brann = Gullet ska hem, og vi vinner alt, dette kommer hver gang vi vinner en kamp, helt til vi vinner en gang per 60 år.

 

2) Arsenal = Vi leder frem til nyttår og kollapser ved årskiftet og kommer aldri tilbake før etter sommeren.

 

3) Tottenham = Vi kommer kanskje opp mot toppen, men får da panikk og kollapser.

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Bend over and feel the strong arm of the law.

 

 

Jeg håper No Man's Sky lever opp til forventningene, men er redd hype-toget sporer av.

 

Men jeg gleder meg til å lande på planeten "Ur-mom" eller "penis436".

Er selv veldig usikker på hva spillet tilbyr i forhold til gameplay.

Jeg mest fascinert av hvordan det enorme universe fungerer i praksis, og den tekniske bragden som spillet står for.

 

Har forhåndsbestilt det uansett.

Jeg er redd for at det blir en fantasillion planeter hvor den eneste forskjellen er at trærne er litt større enn på den forrige.

 

Men jeg blir nok å skaffe det uansett. Funherer det så snakker vi så mye moro at du kan dø uten å ha opplevd halvparten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...