Gå til innhold

Garderoben

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dumme meg glemte at det var fotball på tven i kveld, så bestilte flybillett til fly som går kl 2015. Går glipp av både RBK - Stabæk og Tottenham - Arsenal. Bah.

Jeg glemte også helt at det var fotball i dag. Bestilte tannlegetime til kl 19:00. :shrug:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nå blitt arbeidsledig.

Det var synd. Men se lyst på det, når du har fått fagbrev så kan du skryte av å ha fått fagbrev og å ha knocket ned en person på veien :p

Får ikke fagbrevet, har jo mista læreplassen. 

Men ja, flaut for han å bli knocka out av en homo.

Skrevet

Tror jeg hadde opprettet en tråd på jussdelen av forumet, og bedt om litt veiledning der. Ellers så tror jeg man har rett på 30-min advokathjelp i endel tilfeller. Er snakk om fremtiden, og ettersom du nå får mye fritid fremover... så skader det ikke å kjempe litt.

Skrevet (endret)

SI hva du vil om MDG, jeg hadde tatt Lan Marie Nguyen Berg rett i hekken, eller komposthaugen, eller hva nå enn som passer best. 

Rett i buska?

Endret av Patrick123
Skrevet

På fridager er det en eneste ting som gjelder: film. Hadde to sykedager i forrige uke og da ble det 12 filmer over to dager. Tipp topp stemning fra morgen til kveld, og utvilsomt noe jeg kunne gjort hver dag om jeg ikke jobbet.

Søk på nye jobber, drikk deilig kaffe og se et hav av filmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...