Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Boooring...

Utdyp gjerne?

Kjedelig lagoppstilling, dessuten er det flere av disse spillere som er utav form.

Kjedelig lagoppstilling? Er du gærn? Gleder meg villt til å se Walcott og Alexis på hver sin kant. Blir alt annet enn kjedelig å se på.

Skrevet

Boooring...

Utdyp gjerne?

Kjedelig lagoppstilling, dessuten er det flere av disse spillere som er utav form.

Kjedelig lagoppstilling? Er du gærn? Gleder meg villt til å se Walcott og Alexis på hver sin kant. Blir alt annet enn kjedelig å se på.

Gratulere, 2 utav 11 kan være kult å se på, hvis Walcott er fit da.

Skrevet

Takk for gratulasjonen. Kanskje vi skal prøve en litt mer spennende oppstilling slik at du skal kose deg? Wojciech som spiss hadde vært spennende, kanskje Ox i mål. Giroud som midtstopper for å hedre Adrax og så kan Mertesacker spille spiss. Er det en gøy nok oppstilling for deg?

Skrevet

Herregud. Ikke bare PL tilbake etter 2 uker med helvete men denne kampen på første dagen tilbake! Og på kvelden i tillegg på Sky Sports!

GLEDER MEG! Come on you devils!

Skrevet

Håper inderlig at Rafael, Shaw, Maria og el Tigre er klare for kamp!

Vil se:

De Gea

Rafael - Smalling - McNair - Shaw

Carrick

Herrera - Di Maria

Rooney

RvP - Falcao

Eventuelt Fellaini/Mata/ValenciaLindegaard inn, kommer an på ting og tang.(skader osv)

Skrevet

Uniteds skadesituasjon minner meg om da Arsenal skulle stille med reservelaget for et par år siden og tapte hele 8-2!!! Får håpe på en reprise favør laget med flest førstelagsspillere på banen :p

Skrevet

Tidenes sjanse for Arsenal til å vinne. Hvis de ikke vinner til helgen har de kanskje et Utd-kompleks.

Heheh! Spørs om det United komplekset vedvarer. United er det eneste laget i verden jeg ikke har mye tro på seier mot. Hadde troa mot både Chelsea, City og Bayern.

Skrevet

Arsenal 2 - 2 Manchester United

Wilshere
RvP
Herrera
Alexis

Vi stiller forhåpentligvis slik:

Szczesny

Bellerin - Mertesacker - Chambers - Gibbs

Flamini - Ramsey

OX - Wilshere - Alexis

Welbeck

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...