Evil-Duck Skrevet 13. november 2014 Rapporter Del Skrevet 13. november 2014 USA release på tirsdag. Blir nok å aktivere dette med VPN over origin å så startet å spille så tidlig som mulig! Har tilfeldigvis fri på tirsdag og så dette blir sjef ! Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 13. november 2014 Rapporter Del Skrevet 13. november 2014 Spilt snaue to timer nå. Man leies i hånden første tiden, men gud bedre for en stemning. Grafikken på Xbox One versjonen er bra til å være en så stor verden. Lenke til kommentar
Kvalatad Skrevet 13. november 2014 Rapporter Del Skrevet 13. november 2014 Spiller Dragon Age Origins eg 1 Lenke til kommentar
Vimo Skrevet 14. november 2014 Rapporter Del Skrevet 14. november 2014 Dette spillet nå, og The Witcher 3 om ikke lenge. Gleder meg som en unge! 1 Lenke til kommentar
LMH Skrevet 14. november 2014 Rapporter Del Skrevet 14. november 2014 Inquisition leverer et storslått rollespill slik bare Bioware kan. ANMELDELSE: Dragon Age: Inquisition Kor lang tid brukte du ca? Lenke til kommentar
Woodhome Skrevet 15. november 2014 Rapporter Del Skrevet 15. november 2014 En av de bedre anmeldelser jeg har lest på en lang stund. Takk! Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 16. november 2014 Rapporter Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Argh @ fraksjon fra skravlefolka. Altså, dette er et slapt forsøk på å oversette faction fra engelsk, men det betyr egentlig noe helt annet. Noen bruker faksjon, men her spiller ikke språkrådet på lag (ennå), og det blir litt av samme ulla som å si sjanteri (chantry) og raug (rogue). Gruppe funker egentlig ganske fint. Ellers ser jo spillet ålreit ut. Endret 16. november 2014 av Okapi Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 17. november 2014 Rapporter Del Skrevet 17. november 2014 Dragon Age 2 fikk en 8er her, hvis jeg husker riktig. Tar denne anmeldelsen med en klype salt. 4 Lenke til kommentar
Majjan Skrevet 17. november 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2014 Argh @ fraksjon fra skravlefolka. Altså, dette er et slapt forsøk på å oversette faction fra engelsk, men det betyr egentlig noe helt annet. Noen bruker faksjon, men her spiller ikke språkrådet på lag (ennå), og det blir litt av samme ulla som å si sjanteri (chantry) og raug (rogue). Gruppe funker egentlig ganske fint. Ellers ser jo spillet ålreit ut. Tar selvkritikk på bruken av "fraksjon". Skal prøve å komme opp med bedre norske alternativer i fremtiden. Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 18. november 2014 Rapporter Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Prisene på Origin er syke. Selv kjøpte jeg DAI til 399kr og så brukte jeg serialen til å legge det til i Origin. Sweet. Sparte 100kr Endret 19. november 2014 av rosewell Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 20. november 2014 Rapporter Del Skrevet 20. november 2014 (endret) Det beste historiedrevne rollespillet på lang tid. ... I'll get my coat Endret 20. november 2014 av Godsaker 1 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 20. november 2014 Rapporter Del Skrevet 20. november 2014 Har spilt siden tirsdag (takk til HostVPN), og dæven jeg koser meg! Dessverre var ikke Dragon Age Keep oppe da jeg startet, så jeg fikk ikke med meg min verden inn. Og nå har jeg putta inn over 10 timer, så jeg har ikke lyst til å begynne på nytt heller. De første timene var jeg plaget av laggy cut scenes, og diverse tilfeldige stutters. Nå derimot er alt dette borte, og jeg har faktisk bare oppjustert grafikken hele tiden for å pushe litt ekstra (har et GTX980). Dette får meg til å tro at det har sneket seg inn en patch underveis. Spillet er ikke noe annet enn herlig! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. november 2014 Rapporter Del Skrevet 20. november 2014 Er spillet virkelig så bra? Syns kampene ser så middelmådig ut. Abilities uten å måtte sikte eller noe slikt. Er combaten utfordrende? Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 20. november 2014 Rapporter Del Skrevet 20. november 2014 Gleder meg til dette, men sparer ser til senere. Er oppslukt av WoW nå, så jeg kommer til å ha mange fine spill utpå nyåret. Far cry 4, Dragon age inquisition, shadows of mordor, beyond earth etc. Har vært en fin spillhøst så langt :-) Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 20. november 2014 Rapporter Del Skrevet 20. november 2014 (endret) Er spillet virkelig så bra? Syns kampene ser så middelmådig ut. Abilities uten å måtte sikte eller noe slikt. Er combaten utfordrende? Jeg synes kampene fungerer bra. De er hektiske og kan være brutale (i alle fall på hard der jeg spiller). Jeg har to ting jeg misliker og det er at den taktiske "ovenfra og ned" modusen ikke zoomer langt nok ut, så den er nesten ubrukelig. Og det andre er at jeg ikke kan legge handlinger i kø. Bortsett fra det storkoser jeg meg, og må bruke hodet for å ta knekken på enkelte skapninger. "Dispel" er min venn har jeg funnet ut. Endret 20. november 2014 av Dr. Mobius Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 20. november 2014 Rapporter Del Skrevet 20. november 2014 Er spillet virkelig så bra? Syns kampene ser så middelmådig ut. Abilities uten å måtte sikte eller noe slikt. Er combaten utfordrende? Kampsystemet har absolutt sine problemer, hvorfor de har valgt å fornye dette i forhold til det helt overlegne systemet de hadde i Dragon Age Origins kan jeg egentlig ikke forstå, men misstenker en viss konsolifisering har skylden her. Men om du skrur opp vanskelighetsgraden noen hakk er det absolutt utfordrende, men og til tider frustrerende da du ikke har like mye kontroll over lag kammeratene dine som du hadde i Dragon Age Origins, som etter min defininsjon her igjen hadde et utrolig godt fungerende system, så hvorfor de er så redd for å ta over noe fra dette kan jeg ikke forstå. Så om du vil spille bare for combatten sin del er det kansje ikke nødvendigvis det beste spillet for deg, selv om combatten absolutt kan være ganske tilfredstillende når alt først klaffer. Selve spillet har så langt (har spilt rundt 25 timer inn i singleplayeren) vertfall imponert meg, det er utrolig vakkert, områdene er spennende og gir meg absolutt lysten til å utforske det jeg makter samt det er proppet fult med interessante karrakterer helt fra starten av. Historen kan jeg ikke utale meg veldi i dybde rundt da jeg bare er 25 timer inn i en påstått 90 timers singleplayer, men så langt har den vært veldig god, selv om en del av sidequestene kan være noe kjedlige og frustrerende. Så langt må jeg si at det er et enromt fremskritt fra DA2 men ikke helt når opp til kvaliteten til DA:O , men dette kan nok potensielt snu etterhvert som jeg spiller, men førsteintrykket mitt er vertfall slik. 3 Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 20. november 2014 Rapporter Del Skrevet 20. november 2014 Kort spørsmål. Er dragon age serien litt som ME-serien, slik at man burde spille 1 og 2 før 3? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 20. november 2014 Rapporter Del Skrevet 20. november 2014 Det er nok helt klart optimalt å ha spilt de først ettersom du da kjenner til universet og en del av karakterene fra før, det er og spredd en god del lore og andre ting som referer tilbake til de 2 første spillene. Direkte nødvendig er det dog kanskje ikke å ha spilt de 2 første ettersom du ikke følger samme personen gjennom noen av spillene, men det er en absolutt fordel likevel. Lenke til kommentar
Ventilator Skrevet 20. november 2014 Rapporter Del Skrevet 20. november 2014 Kjøper man Elite Dangerous, så trenger man ikke kjøpe spill på flere år. Elite 4 kommer i desember. Lenke til kommentar
virtualviper74 Skrevet 20. november 2014 Rapporter Del Skrevet 20. november 2014 Denne anmeldelsen her stemmer ikke i det hele tatt med virkeligheten. Sjekk ut user reviews på metacritic så får dere et mere realistisk bilde om hvordan dette spillet er. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå