Gå til innhold

"Gis bort" tråden for spillkoder (Steam, Origin etc.) **Ingen forespørsler**


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Age of Empires II HD Edition: The Forgotten Expansion

 

Dette er en DLC til "Age of Empires II HD Edition". Man må ha hovedspillet for å få noen nytte av denne DLC. Jeg regner med det neppe er stor rift om denne. Så jeg legger bare ut nøkkelen i klartekst her. Men som vanlig; Si helst ifra her i tråden, eller til meg på PM om du har tatt nøkkelen, eller har prøvd å redeem'e uten hell. Så sletter jeg nøkkelen her, slik at ikke andre trenger kaste bort tiden.

 

MIQJH-0MXFB-FBVIY

 

Edit: Så mye vet jeg. :p

Endret av Gabri3L
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har en kode til Dragon Age : Inquisition sin Gift pakke :

 

*Each Pack includes: The Avvar Mixed Draft mount, a proud and adaptable variant of the breed; this horse is uniquely trained by a master.

*The Amulet of Martial Determination which is uniquely enchanted to enhance your constitution and optimize ability.

*The Dragon Age Multiplayer chest, to aid in your co-operative adventures.

 

Gir den først og fremst ut til de som har bidratt i tråden her ved å gi hvis ikke så bare gi et ønske om koden så gir jeg den bort i løpet av i morgen kveld til en tilfeldig utvalgt.

 

*Gitt bort , burde vel egentlig ha nevnt at jeg også hadde en ekstra nøkkel til DA 1 , denne ble gitt bort til samme person som tok kontakt på pm.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Litt dumt om det blir slik fremover ja. Jeg har ikke tatt den bundelen, så det var det jeg lurte på om det var. På den annen side så slipper man jo å legge inn hundre nøkler i steam da. Jeg tenker det kan være dette er et særtilfelle, siden alt er samme spillserien med DLC'er. Tviler på det blir samme nøkkel for et "Need for speed" sammen med et "Call of duty" for eksempel. Men som vanlig: Time will tell..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En manns søppel er en annen manns skatt? Jeg har over 1100 spill på Steam, vanskelig å finne frem som det er om ikke jeg skal fylle på med gammel drit som jeg aldri kommer til å spille. Legger dem ut her med nøkkel i fritekst, jeg orker ikke styre med PM på så gamle greier som sikkert ingen er interessert i:

 

The Apogee Throwback Pack (inc 4 games) Steam Key: HT72Q-5CBXD-T7PQR

The Original Strife: Veteran Edition Steam Key: GA3E7-A3H52-NAYV8

Super Motherload Steam Key: 89GGC-F23HC-EMQ07

Wizardry 6 & 7 Steam Key: NIBGD-HV6W5-WBFKC

Z.A.R. Steam Key: 0LJR7-62B22-HDNLY

 

Men som vanlig; om du tar en nøkkel, eller oppdager at en er brukt, så si gjerne ifra, så stryker jeg av listen. :)

Endret av Gabri3L
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...