Gå til innhold

7 grunner til at (vi tror) du vil elske nye Tek.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer med relansering! Dette er noe av det mest drastiske jeg kan huske har skjedd i Hardware-historien, men slik det er i dag, hvor mobil og nettbrett er avgjørende biter av en moderne digital hverdag, gir det en hel del mening at det blir sånn.

 

Designjobben her er suveren. Fresht, moderne og ryddig. Hadde vært supert om Diskusjon.no kunne få en liknende oppgradering. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som et par andre her ønsker jeg meg link mellom hardware.no og amobil.no (og gamer.no for den del) i toppen på hver side. Av nåværende linker i toppen er det kun 1 av 8 jeg bruker ofte (Gamer) og 2 av 8 av og til (Diskusjon og Bruktmarked). Resten er totalt uinteressante for min del.

Går det kanskje an å gjøre disse tilpasset til hver inlogga bruker?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor skal jeg behøve å skrive amobil.no for å besøke den delen, kan dere ikke legge den opp i menyene sammen med resten av rukkelet? :)

Det er ikke nødvendig å skrive inn adressen, du finner lenke til mobilseksjonen rett fra menyen:

 

http://img.gfx.no/1456/1456121/Pasted_Image_30_10_14__21_33.png

Så nå må du klikke deg innom tek.no, så inn på amobil/HW osv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor skal jeg behøve å skrive amobil.no for å besøke den delen, kan dere ikke legge den opp i menyene sammen med resten av rukkelet? :)

Det er ikke nødvendig å skrive inn adressen, du finner lenke til mobilseksjonen rett fra menyen:

 

http://img.gfx.no/1456/1456121/Pasted_Image_30_10_14__21_33.png

Så nå må du klikke deg innom tek.no, så inn på amobil/HW osv?

 

 

Hei

 

Vi har ikke fått inn den nye designen på Hardware.no ennå, den ble dessverre forsinket i går pga litt tekniske issues og kommer om få timer. Stay tuned :)

Lenke til kommentar

Som et par andre her ønsker jeg meg link mellom hardware.no og amobil.no (og gamer.no for den del) i toppen på hver side. Av nåværende linker i toppen er det kun 1 av 8 jeg bruker ofte (Gamer) og 2 av 8 av og til (Diskusjon og Bruktmarked). Resten er totalt uinteressante for min del.

Går det kanskje an å gjøre disse tilpasset til hver inlogga bruker?

 

Takk for innspillet! Er enig i at menyen er litt rotete nå, og vi skal se på om vi kan få tydeliggjort den visuelt, både på mobil og desktop. Regner med å ha en ny versjon ute i løpet av neste uke som jeg håper og tror skal falle mer i smak :)

Lenke til kommentar

tek_169.300x173.jpg

Her er alt du trenger å vite om vårt nye nettsted.7 grunner til at (vi tror) du vil elske nye Tek.no

Hva har dere gjort med "Diskuteres nå" på forsiden. Den gir jo ikke mening lenger så lenge den ikke filtrerer ut alt det man ikke har interesse av, slik det var når man gikk inn bare på den siden man ville se. Nå er det jo alt mulig rart der, og jeg finner ingen god løsning for kun å se de siste innleggene innenfor det jeg interesserer meg for.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva har dere gjort med "Diskuteres nå" på forsiden. Den gir jo ikke mening lenger så lenge den ikke filtrerer ut alt det man ikke har interesse av, slik det var når man gikk inn bare på den siden man ville se. Nå er det jo alt mulig rart der, og jeg finner ingen god løsning for kun å se de siste innleggene innenfor det jeg interesserer meg for.

 

Takk for tipset! Nå har vi gjort slik at på www.tek.no/foto så vises bare tråder fra fotodelen osv. :)

Lenke til kommentar

 

 

7) Du kan lese oss reklamefritt

Ikke alle er så glade i annonsebannere på nett – hos oss kan du velge. Ekstra gir deg et nettsted uten bannere, gratis spill og 35 dybdeartikler hver måned. Dette for prisen av en halvliter. Les mer om Ekstra

Hva er da dette?

 

 

[annonsebilder]

 

Ikke akurat noe jeg vil kalle reklamefritt :p

 

 

Kan godt hende jeg ikke har tenkt over det tidligere men nå syntes jeg faktisk disse annonsene ble ganske dominerende på siden.

 

Kan ikke vi som betaler for Tek også slippe disse annonsene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

...Hvordan slipper jeg for at få alt jeres irrelevante indhold fra alle mulige andre undersider med under RSS fra AKAM.NO???

:-%

 

Det er i hvert fald en god grund til ikke at kunne lide jeres nye model...

 

Takk for tips!

 

Har lagt til denne på følgende adresse: http://www.tek.no/feeds/foto.xml

 

:hmm: Skal det forståes som at jeg skal abonnere på feed fra tek.no/feeds/foto for at få akam, mens rss fra akam.no/feeds/general giver tek.no? Det virker mildt sagt bagvendt :confused: - men bare det virker... Så tak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...