Gå til innhold

7 grunner til at (vi tror) du vil elske nye Tek.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gikk bestandig på hw.no først. Så gikk jeg via linkene der til foto, mobil og teknofil. Savner de direktelinkene.

Hei

 

Alle de lenkene skal være der fremdeles, men noen er nå plassert i toppmenyen, der de kanskje er litt vanskelige å få øye på. Vi vurderer om vi skal gjøre toppmenyen sticky på forsiden.

 

Her er plasseringene:

Skjermdump_110614_094141_AM.jpg

Endret av Øystein W Høie
Lenke til kommentar

Fjern artikler om mobil og padder fra data (hw.no) Det hører hjemme på mobil siden. Leser alle tek sidene og trenger ikke lese artikler 2 ganger.

 

Hei, etter at vi slo sammen nettstedene Amobil, Akam og Hardware til ett nettsted, skal du nå kun finne datastoff under tek.no/data, og kun mobilrelatert stoff på tek.no/mobil. Noen typer stoff som er i grenseland, som nettbrett, kan legges til /data også (der er det jo en glidende overgang mellom nettbrett, hybridløsninger med avtagbart tastatur, og rene bærbare PC-er – spesielt når det gjelder Windows-nettbrettene som Microsoft Surface).

 

På forsiden til Tek.no finner du stoff fra alle kategoriene – mens du ved å klikke på Data, Mobil eller Foto på forsiden vil få kun stoff for disse kategoriene. Du kan også taste inn Hardware.no for å gå til tek.no/data eller Amobil.no for å gå til tek.no/mobil.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg sier bare at akam er dødt og ødelagt som nettside de enste som holder det noenlunde på beina er akamforumet som drifter på nedadgående stige når det gjelder Fotorelatert stoff av brukara selv her

Har lidt samme følelse. Læser sjældnere og sjældnere siderne, før var der gerne flere artikler dagligt jeg fandt interessante, nu er det måske ugentligt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Ser at det for tiden promoteres med "tilbudspris" på Tek Ekstra. Betyr det at tilstrømmingen av "kunder" ikke er som forventet???

Tek Ekstra For deg som vil ha mer

  • Unikt dybdestoff
  • Du kan skru av bannerannonser
  • Få ett spill i måneden

Kr 49,- per måned eller
Kr 499,- ( 399,- per år)

 

Jeg, f.eks., er kun interessert i foto-relatert stoff, og synes at det er fint lite å hente for kr 499,- (399,- pr. år)....

Har prøvd å følge med på hva som ev. er av "tek-ekstra stoff" i den kategorien, og det er fint lite, for å si det mildt....! Kommer det noen gang til å bli bedre, og ev. når???

 

Er det noen som helst grunn til å betale for TEK-ekstra....?

Endret av smort1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser at det for tiden promoteres med "tilbudspris" på Tek Ekstra. Betyr det at tilstrømmingen av "kunder" ikke er som forventet???

Tek Ekstra For deg som vil ha mer

  • Unikt dybdestoff
  • Du kan skru av bannerannonser
  • Få ett spill i måneden

Kr 49,- per måned eller

Kr 499,- ( 399,- per år)

 

Jeg, f.eks., er kun interessert i foto-relatert stoff, og synes at det er fint lite å hente for kr 499,- (399,- pr. år)....

Har prøvd å følge med på hva som ev. er av "tek-ekstra stoff" i den kategorien, og det er fint lite, for å si det mildt....! Kommer det noen gang til å bli bedre, og ev. når???

 

Er det noen som helst grunn til å betale for TEK-ekstra....?

 

Hei, takk for tilbakemeldingen.

 

Vi er veldig godt fornøyd med tilstrømmingen av Ekstra-medlemmer, men i likhet med de fleste andre som driver denne typen medlemstjenester har vi med jevne mellomrom kampanjer og tilbud for å nå ut til nye brukere, og fordi vi har lyst til å vise produktet til enda flere av de som ikke er medlemmer i dag.

 

Når det gjelder hva slags type Ekstra-saker vi skriver, så er vi åpne for innspill på hva dere lesere vil ha mer av. Tek Ekstra skal være for alle som ønsker ekstra grundige dybdesaker om teknologi, men du har rett i at vi ikke har hatt så mye fotostoff (med noen unntak, som for eksempel denne: http://www.tek.no/artikler/slik-fungerer-kameraet/165595/2?key=36Ytv9pr). Når vi velger ut Ekstra-saker prøver vi å finne stoffområder som engasjerer flest mulig av Tek.no-leserne. På denne siden finner du alle de nyeste Ekstra-sakene vi har skrevet: http://www.tek.no/ekstra

 

Som sagt, vi er åpne for innspill på konkrete temaer dere lesere vil vi skal ta opp – både når det gjelder Ekstra-saker og andre saker.

Lenke til kommentar

 

Ser at det for tiden promoteres med "tilbudspris" på Tek Ekstra. Betyr det at tilstrømmingen av "kunder" ikke er som forventet???

Tek Ekstra For deg som vil ha mer

  • Unikt dybdestoff
  • Du kan skru av bannerannonser
  • Få ett spill i måneden

Kr 49,- per måned eller

Kr 499,- ( 399,- per år)

 

Jeg, f.eks., er kun interessert i foto-relatert stoff, og synes at det er fint lite å hente for kr 499,- (399,- pr. år)....

Har prøvd å følge med på hva som ev. er av "tek-ekstra stoff" i den kategorien, og det er fint lite, for å si det mildt....! Kommer det noen gang til å bli bedre, og ev. når???

 

Er det noen som helst grunn til å betale for TEK-ekstra....?

 

Hei, takk for tilbakemeldingen.

 

Vi er veldig godt fornøyd med tilstrømmingen av Ekstra-medlemmer, men i likhet med de fleste andre som driver denne typen medlemstjenester har vi med jevne mellomrom kampanjer og tilbud for å nå ut til nye brukere, og fordi vi har lyst til å vise produktet til enda flere av de som ikke er medlemmer i dag.

 

Når det gjelder hva slags type Ekstra-saker vi skriver, så er vi åpne for innspill på hva dere lesere vil ha mer av. Tek Ekstra skal være for alle som ønsker ekstra grundige dybdesaker om teknologi, men du har rett i at vi ikke har hatt så mye fotostoff (med noen unntak, som for eksempel denne: http://www.tek.no/artikler/slik-fungerer-kameraet/165595/2?key=36Ytv9pr). Når vi velger ut Ekstra-saker prøver vi å finne stoffområder som engasjerer flest mulig av Tek.no-leserne. På denne siden finner du alle de nyeste Ekstra-sakene vi har skrevet: http://www.tek.no/ekstra

 

Som sagt, vi er åpne for innspill på konkrete temaer dere lesere vil vi skal ta opp – både når det gjelder Ekstra-saker og andre saker.

 

Takk for raskt tilbakemeldig og delvis svar!

 

Dog mangler det f.eks. svar mht. om det kan forventes forbedring på foto-relatert stoff, og ev. når! :hmm:

Lenke til kommentar

 

Takk for raskt tilbakemeldig og delvis svar!

 

Dog mangler det f.eks. svar mht. om det kan forventes forbedring på foto-relatert stoff, og ev. når! :hmm:

 

 

Det blir nok ikke så mye mer fotorelatert stoff på Tek Ekstra, siden vi er nødt til å dekke litt bredt og finne stoff som fenger flest mulig av Tek Ekstra-medlemmene. Men enkelte former for fotostoff har vist seg å bli godt lest, som eksempelet med "slik virker et kamera". Mottar gjerne tips om annet fotostoff som mange – ikke bare fotografer – vil være interessert i å lese.

Lenke til kommentar

Akam har virkelig tapt seg etter overgangen til tek.no med et forsøk på å dekke bredere innen teknologi. Nå er artiklene egentlig ganske uinteressante og på mange måter en kopi av mye av det andre som finnes på nettet. Det var betydelig mer interessant så lenge dere hadde spesialiserte sider for spesielt interesserte. Nå er dere bare en av mange.

 

Antagelig er beslutningen markedsdrevet av sponsorer og reklamekroner da disse aktørene nok ønsker å nå et bredere publikum...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Takk for raskt tilbakemeldig og delvis svar!

 

Dog mangler det f.eks. svar mht. om det kan forventes forbedring på foto-relatert stoff, og ev. når! :hmm:

 

 

Det blir nok ikke så mye mer fotorelatert stoff på Tek Ekstra, siden vi er nødt til å dekke litt bredt og finne stoff som fenger flest mulig av Tek Ekstra-medlemmene. Men enkelte former for fotostoff har vist seg å bli godt lest, som eksempelet med "slik virker et kamera". Mottar gjerne tips om annet fotostoff som mange – ikke bare fotografer – vil være interessert i å lese.

 

Ja, da skjønner jeg at det "foto-toget" har forlatt stasjonen med enveisbillett ! :thumbdown:

Veldig synd, det da! :(

 

Du bekrefter vel egentlig også at for de som kun er foto-interesserte, så har Tek Ekstra ikke så mye verdi.... :ermm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Takk for raskt tilbakemeldig og delvis svar!

 

Dog mangler det f.eks. svar mht. om det kan forventes forbedring på foto-relatert stoff, og ev. når! :hmm:

 

 

Det blir nok ikke så mye mer fotorelatert stoff på Tek Ekstra, siden vi er nødt til å dekke litt bredt og finne stoff som fenger flest mulig av Tek Ekstra-medlemmene. Men enkelte former for fotostoff har vist seg å bli godt lest, som eksempelet med "slik virker et kamera". Mottar gjerne tips om annet fotostoff som mange – ikke bare fotografer – vil være interessert i å lese.

 

Hvorfor melder I ikke bare rent ud at Akam som det var er slagtet og dødt, og at folk må enten findre andre sites, eller lade sig nøje med erstatningen bestående af et misrøgtet stedbarn i et lille hjørnet af tek.no ??

Lenke til kommentar

Her er alt du trenger å vite om vårt nye nettsted.

 

7 grunner til at (vi tror) du vil elske nye Tek.no

Ved ikke om det er off topic, og hører til en anden tråd.

 

Men bemærker nu at Akams produktguid har fået en masse fine brugervenlige søgemuligheder, men hvordan finder jeg de historiske data frem? :hmm:

Der var før et flueben 'Vis utgåede produkter' (eller noget i den stil) for dette, men det kan jeg ikke finde mere??

 

De er (heldigvis :thumbup: ) fortsat i basen, for kender man fx navnet eller blot fabrikat kan man fritekstsøge dem frem.

Lenke til kommentar

Men bemærker nu at Akams produktguid har fået en masse fine brugervenlige søgemuligheder, men hvordan finder jeg de historiske data frem? :hmm:

Der var før et flueben 'Vis utgåede produkter' (eller noget i den stil) for dette, men det kan jeg ikke finde mere??

Takk for bra tips! Jeg ser at det ikke er mulig å finne de utgåtte produktene gjennom kategorifiltreringen. Dette skal vi få gjort noe.

 

Mvh,

Amund

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...