Gå til innhold

7 grunner til at (vi tror) du vil elske nye Tek.no


Anbefalte innlegg

Domenet og dataseksjonen kommer til å være der, men vi kommer kun til å bruke ett merkenavn utad fremover. Det ene merkenavnet kunne blitt Hardware eller Amobil, men vi valgte Tek.no fordi det er kort, raskt å taste på mobil og generelt nok til å passe til alt vi skriver om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Domenet og dataseksjonen kommer til å være der, men vi kommer kun til å bruke ett merkenavn utad fremover. Det ene merkenavnet kunne blitt Hardware eller Amobil, men vi valgte Tek.no fordi det er kort, raskt å taste på mobil og generelt nok til å passe til alt vi skriver om.

 

Er det riktig å tolke det slik at merkevarenavnet hardware.no isåfall er planlagt å lide en stille død?

Endret av Vegard#
Lenke til kommentar

Jeg synes at hele greia er blitt et uoversiktelig rot og drukner i reklame. Skrift-typen er og noe rar og ubehagelig å lese.

 

Når det gjelder akam som jeg er mest interessert i, så er den delen nå kun en skygge av seg selv, kort sagt: Nærmest død, gått rett i dass. Hvorfor man nærmest styrer en side bevisst ned i avgrunnen får de ansvarlige selv forklare.

 

Tor

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det riktig å tolke det slik at merkevarenavnet hardware.no isåfall er planlagt å lide en stille død?

 

Vi kommer nok dessverre ikke til å bruke navnet Hardware.no aktivt fremover nei. Det er vemodig ? jeg var selv med å starte dette på 90-tallet ? men vi tror det er den rette avgjørelsen på sikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En ting jeg kunne ønsket meg, var at toppmenyen ble med meg videre nedover. Slik som her, har vi en lang artikkel og et kommentarfelt på godt over 40 kommentarer, blir noe scrolling for å komme til toppen av siden igjen. Selvfølgelig kan jeg bruke Home-knappen for å komme til toppen, men greit om den blir med, som det er på mange andre nettsteder som vil fronte nymotens design ;)

Lenke til kommentar

 

Er det riktig å tolke det slik at merkevarenavnet hardware.no isåfall er planlagt å lide en stille død?

 

Vi kommer nok dessverre ikke til å bruke navnet Hardware.no aktivt fremover nei. Det er vemodig ? jeg var selv med å starte dette på 90-tallet ? men vi tror det er den rette avgjørelsen på sikt.

Vemodig ja, kommer fra 386 og 486 tidsalderen med warcraft 2 og koaks kabler. Hardware da var tydelig å se grunn for oppgradering, som feks med og uten 3dfx kort på nfs2se.

Ikke så tydelig lengre. De 20 prosentene som forbedret seg ved å betale 3000kr mer har ikke samme virkning lengre. Er vel da lett å forstå at hardware.no må utfolde seg for å ha mer interessante artikler.

Lenke til kommentar

I det hele tatt et skuffende konsept hele TEK-greia....

 

Savner AKAM.no slik det var!

 

"Dette nye" frekventeres sjeldnere og sjeldnere, og merker at jeg ikke føler jeg "må" innom slik følelsen for Akam.no var i glansdagene....

Hadde trodd "nye TEK" ville rendyrke og gjøre f.eks. foto-delen bedre enn den var på Akam.no, men det motsatte har skjedd!

 

Dessverre TEK.no, dette er og blir for dårlig, både mht. innhold og design/layout! Uhyre slitsomt å "se" på de nye sidene deres!

Å måtte betale for å lese foto-relaterte artikler f.eks., er en stor skuffelse!

 

Dere kommer nok dessverre helt sikkert til å få færre og færre besøkende fra oss fotointeresserte....

 

Men, men, det er jo alltids andre steder hvor gresset holder på å spire/vokse og faktisk blir grønnere og grønnere....

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Noen av bokstavene virker tynne, mens andre ser doble ut.

http://i.imgur.com/JL8Jr8Y.jpg

Høyreklikk "Min datamaskin" og velg "Egenskaper". Under "Avanserte systeminnstillinger" går du til fanen "Ytelse" og skrur på "Kantutjevning".

 

Jeg har selv gått i denne fella noen ganger da jeg alltid klikker "optimalisér for beste ytelse" elns. når jeg har ny Windows-installasjon :-)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

En grunn til at jeg ikke lenger leser artikler på det som før var hw.no; Det nye designet er helt jævlig mot øynene og det er umulig å se teksten. Bare en masse bilder og intenst hvitt.

Lenke til kommentar

 

Noen av bokstavene virker tynne, mens andre ser doble ut.

http://i.imgur.com/JL8Jr8Y.jpg

Høyreklikk "Min datamaskin" og velg "Egenskaper". Under "Avanserte systeminnstillinger" går du til fanen "Ytelse" og skrur på "Kantutjevning".

 

Jeg har selv gått i denne fella noen ganger da jeg alltid klikker "optimalisér for beste ytelse" elns. når jeg har ny Windows-installasjon :-)

 

"Kantutjevning" passer dessverre ikke alle. Den får også skriften til å virke tåkete i mange tilfeller. Er spesielt ille om man har briller og ser dårlig fra før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...