Gå til innhold

NYTT Leisure Suit Larry Spill !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet nettop demoen av dette spillet i tysk språk og tekster. Mange av "lekene" i spillet virker ganske barnselige, mange av de var ganske kjedelige også. Ellers en ganske morsomt spillbarhet, men forstod ingenting av det de sa på grunn av språket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gode minner fra Larry 3 kommer strømmende tilbake. Husker meg og en kompis prøvde febrilsk å få rett svar på alle spørsmålene i begynnelsen av spillet (spørsmålene funket som en slags "parental-lock") slik at vi kunne få se en pupp (rettere sagt en pixel) i ny og ne. Husker i begynnelsen kunne du se inn i en fastmontert kikkert inn vinduet til ei som tok av seg genseren. Hadde du svart feil på noen spørsmål ble rullegardinen trukket ned, lenger og lenger ned for hver feil... Ohh those times...

Arti var det :p

Skrevet
Var det ikke et av LSL-spillene man måtte svare på en del spørsmål før spillet startet for å bevis at man var gammel nok til å spill? :D

" Skrevet 07/10/2004 : 21:10

Gode minner fra Larry 3 kommer strømmende tilbake. Husker meg og en kompis prøvde febrilsk å få rett svar på alle spørsmålene i begynnelsen av spillet (spørsmålene funket som en slags "parental-lock") slik at vi kunne få se en pupp (rettere sagt en pixel) i ny og ne. Husker i begynnelsen kunne du se inn i en fastmontert kikkert inn vinduet til ei som tok av seg genseren. Hadde du svart feil på noen spørsmål ble rullegardinen trukket ned, lenger og lenger ned for hver feil... Ohh those times..."

Jo... :p

Skrevet
Var det ikke et av LSL-spillene man måtte svare på en del spørsmål før spillet startet for å bevis at man var gammel nok til å spill?  :D

" Skrevet 07/10/2004 : 21:10

Gode minner fra Larry 3 kommer strømmende tilbake. Husker meg og en kompis prøvde febrilsk å få rett svar på alle spørsmålene i begynnelsen av spillet (spørsmålene funket som en slags "parental-lock") slik at vi kunne få se en pupp (rettere sagt en pixel) i ny og ne. Husker i begynnelsen kunne du se inn i en fastmontert kikkert inn vinduet til ei som tok av seg genseren. Hadde du svart feil på noen spørsmål ble rullegardinen trukket ned, lenger og lenger ned for hver feil... Ohh those times..."

Jo... :p

Husker det godt ja. Man brukte DOS som "OS" siden det var så mye bedre enn Win 3.1 ;)

Skrevet

Har egentlig ikke kost meg med så mange av Larry-spillene, men jeg har spilt en del av dem likevel. Er morsomt når man får det til, og man kan jo ikke gi opp heller liksom :p

Håper det lever opp i mot de tidligere spillene, for hvis ikke...

Skrevet (endret)
Ang. skjermbildene... hvem i all verden dusjer med håndkle rundt kroppen? :-)

Developeren som ga ut bildene må ha svart feil på de 5 åpningspørsmålene eller glemt jukse koden ctrl-alt-X for å komme forbi :)

var det en jukskode !!!!

satt bestandig og sleit med di spørsmålene , på 1`re kom man jo ikke inn hvist man svarte feil

Endret av FtZ-
Skrevet

Hehe. Svaret på alle spørsmålene ligger ute på Al Lowes hjemmeside, som jeg allerede har skrevet ned URL-en til i denne tråden. Det står masse annet rart om spillene der også. Du kan også laste ned bakgrunnene man fikk etterhvert som man nedla damer i sjueren og masse annet snadder ;)

Og Win 3.1 var og er ikke et OS.

Skrevet

Dette kan umulig bli et konge spill, ingen Al Lowe, full 3d, ikke Larry men nevøen til Larry (heter han også Larry?). Ja hva heter hovedpersonen i dette spillet? HAr de tatt en trailertrash-amrikansk en og kalt han også Larry (navn pleier å gå igjen blant medlemmer i familen; Look Bob, it's uncle Bob with his friend Bob your third cousin, and look the there's your brother Bob with his kid, your nephew, Bob... well u get the picture...

Skrevet
Noen som vet hva Magna Cum Laude betyr??

Dette er Larry, så det er bare å tenke koffert.

Magna, som i magnum, stort/mye

Cum, hvis du ikke veit, er du ikke gammel nok

Laude, betyr vel egentlig laud på norsk, men uttales omtrent som load.

Mao. får vi betydningen: Stor cum load

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...